Ga naar inhoud

Proc of Geheugen ?


Aanbevolen berichten

[quote:0f5c56290d="amd lover"]Ik vorige week mijn Ecs k7s5a mobo gekocht ( werkt perfect 8) ) dus ik ben niet vanplan weer een nieuw mobo aan te schaffen . Maar het verschil tussen sd-ram pc-133 en ddr-ram pc 2100 is dat echt de upgrade waard ?[/quote:0f5c56290d] ow er staat je PCC chips mobo :D Ik dacht dat deze ook weg moest :P Het verschil tussen DDR en SDRAM is erg bruut, maar dat komt met een Duron minder tot zijn recht dan met een 1800+ Mijn advies: koop voor die 110E een 1800+ sell je geheugen voor een leuke prijs en leg wat bij voor PC2100 CAS2 Je kunt natuurlijk ook gewoon alleen de 1800+ kopen en later nog eens DDR halen, ik zou dus iig voor die 1800+ gaan
Link naar reactie
Thx . En er stond eerst ook niets van mijn Pcc mobo maar dat was ik vergeten dus mijn schuld sorry . Zo'n Amd Axp 1800+ krijg je die goed gekoeld met een Thermaltake dragon orb 3 (heb ik momenteel) want ik heb gehoord dat die cooler die je erbij krijg niet echt goed coolen . Op de site van Thermaltake staat dat ie de xp 2000+ goed moet kunnen coolen maar ik heb de 4900 rpm uitvoering en ik denk dat ze de 7000 rpm uitvoering bedoelen . En by the way met een dragon orb 3 cooler 44 gr non stressed op een duron 1 ghz is dat de normale temperatuur ?
Link naar reactie
temperaturen van de cpu zijn van meerdere zaken afhankelijk dan alleen de cpu-cooler oa het formaat van de kast en de luchtdoorstroming erin etc 44 graden "non-stressed" is niet verontrustend voor een DURON 1000 vind ik, kan natuurlijk altijd lager. bij mij draait de AthlonXP 1800+ met een max temp van 45 graden met een coolermaster DP5 etc en div case-fans in Chieftec Scorpio. maakt een aardig kabaal.... de Duron na een dagje opwarmen op 40 graden maar dan gaat de fan van de voeding wel in de hoogste versnelling of je Cooler voor de Athlon geschikt is weet ik niet, ff kijken op de site naar mijn idee alle temp. onder de 60 graden OK kwaad kan het niet dacht ik
Link naar reactie
[quote:2abe9fb3af="amd lover"]Thx . En er stond eerst ook niets van mijn Pcc mobo maar dat was ik vergeten dus mijn schuld sorry . Zo'n Amd Axp 1800+ krijg je die goed gekoeld met een Thermaltake dragon orb 3 (heb ik momenteel) want ik heb gehoord dat die cooler die je erbij krijg niet echt goed coolen . Op de site van Thermaltake staat dat ie de xp 2000+ goed moet kunnen coolen maar ik heb de 4900 rpm uitvoering en ik denk dat ze de 7000 rpm uitvoering bedoelen . En by the way met een dragon orb 3 cooler 44 gr non stressed op een duron 1 ghz is dat de normale temperatuur ?[/quote:2abe9fb3af] ik weet niet of ie goed gekoeld wordt met die TT... je moet ook niet de boxed versie kopen, zit wel een redelijke koeler bij, maar niet super... ik had op mijn XP 1800 altijd een TT volcano 7 zitten, koelde perfect, alleen dat ding had de herrie van een squadron f16s :wink: ik weet niet of je ook casefans heb zitten, dat maakt iig ook een heleboel uit... bij mij, meer als 4 graden, met 1 klein fannetje van 60 mm... ik weet niet of je die 100 E l uitgegeven hebt, maar w8 anders mooi nog even met de aanschaf tot de nieuwe AXP's uitzijn, dan zullen de prijzen nog verder dalen, een XP 1800 koop je nu al voor maar 88 E..
Link naar reactie
[quote:9ad53aba0e="amd lover"]Maar als de prijzen voor de axp's gaan zakken dan zak de prijs van de duron ook dus heb ik weer minder geld dus kan ik nog maar een axp 1800 mhz kopen dus ik verkoop de boel en koop mij een axp 1800+. Kan ik later voor geheugen en casemod stuf sparen :lol: .[/quote:9ad53aba0e] idd, de durons zijn tegenwoordig niet zoveel meer waard.. maar de waarde van de XP's zullen wel meer afhankelijk zijn van de nieuwe releases van de nieuwe XP's dan de durons, omdat de duron natuurlijk wel een andere samenstelling is dan een athlon
Link naar reactie
[quote:0078e5fcfb="amd lover"]De Amd Axp 1800+ staat in de promotie bij men computerboer voor een 99 € het is niet de boxed versie maar zij leveren er wel een cooler bij . Ik hhop alleen dat die goed koelt of anders men dragon orb'je.[/quote:0078e5fcfb] ik zou persoonlijk voor de unboxed versie gaan. de koelers zijn wel goed, maar OC resultaten zullen niet denderend zijn.. een van de belangrijkste dingen waar je rekening mee moet nemen is gewoon een goeie koeling van je processor, ik nam dat in het begin ook heel licht op, maar koop gewoon een normale XP1800 zonder koeler ( [url=http://www.exile.nl]88 euro[/url] ) en doe er een goeie koeler bij
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...