Ga naar inhoud

wat is het beste P4 moederbord voor ddr?


Aanbevolen berichten

[quote:2cc4a86ad7="gw"]wat is het beste P4 moederbord voor ddr? wil namelijk 1 kopen, maar geen idee welk merk hoewel asus meest voor de hand ligt.. :([/quote:2cc4a86ad7] Als je wilt oc'en is een abit wel heel erg smakelijk en heeeeel stabiel, een Gigabyte kan ook. Softmenu III van Abit is heel makkelijk met oc'en, je kunt FSBtraploos instellen en met een leuke P4 1.6 kun je een heel eind komen, meestal dik boven de 2 gHz. Veel succes
Link naar reactie
[quote:21410726e4="gw"]zoek bord rond de 150 euro dat gewoon heel stabiel is met sound onboard. hoorde dat asus slechte chip set heeft. en gigabyte had een slechte bus. en ecs en msi, tjah. ik weet het niet. denk dan toch maar gygabite :-?[/quote:21410726e4] Abit BD7II met of zonder RAID is dan denk ik een aantrekkelijke optie. met raid 1 of 0 of 0+1, en usb 2 en ata 133 aan boord met een 845E chipset
Link naar reactie
[quote:36c30badce="Munchy"]Volgens mij zijn er tegenwoordig bijna geen slechte moederborden meer.[/quote:36c30badce] Klopt als een bus :) Het enige wat ik je kan aanraden is dit: lees veel reviews en zet ff op een rijtje wat je precies wilt, veel fabrikanten integreren al heel veel spul op het bord zelf. Het gigabyte bordje heeft oa lan/sound/usb 2.0/firewire onboard, ik hoefde alleen maar m'n videokaart in te bouwen ;) en m'n cpu natuurlijk suc6 met je keuze
Link naar reactie
[quote:673aa06e68="Munchy"]Mag ik mij er ook even mee bemoeien ? Ik heb er een MSI moederbord met Rambus geheugen inzitten. Nooit geen problemen, draait zo stabiel als maar kan. Volgens mij zijn er tegenwoordig bijna geen slechte moederborden meer.[/quote:673aa06e68] Dan vergis je je lelijk ;) Er zijn genoeg onbekende merk en noname borden die verschrikkelijk ruk zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...