Ga naar inhoud

ti4400 - AR9700


Aanbevolen berichten

Ik heb een soort gelijk systeem, en ik heb nu ook ipv mijn defecte ti 4400 tijdelijk een Radeon 9700. met normaal gebruik merk je weinig verschil maar als je in Games beeldverbeterende funcities actieveerd zoals Anisothropische filtering en Anti Alaising dan is de Radeon 9700 een aanrader. als je echter geen kaas heb gegeten van 3d features dan kan je net zo goed je ti 4400 houden tenzij je al je games op 1200x1600x32 en alles MAX wilt gaan spelen
Link naar reactie
hehe... nee me moeder heeft een soortgelijke pc: axp 2000 2x 256 samsung EP8k3a 80 GB HD Voodoo 3 2000 Me vader gebruikt hem ook vaak maar die gamed graag... maar met die voodoo kom je niet verder dan spellen <1998 (ongeveer dan) dr zit 16 mb op en je kan niet eens gta lll doen... hij wou hem vervangen door een goeie kaart... en dan maak ik een dealtje met hem... hij mijn ti en ik een radeon of een ti... welke dus... ik heb het hierboven gelezen, denk dus wel dat het wat is... maar komt er btw ook een soort uitvoering als de a250 van leadtek? met zo'n koelblok op de radeon?? En die hoge agp?? kan dat wel op een 8k3a?
Link naar reactie
[quote:6110ea3bc8="ap.troost"]hehe... nee me moeder heeft een soortgelijke pc: axp 2000 2x 256 samsung EP8k3a 80 GB HD Voodoo 3 2000 Me vader gebruikt hem ook vaak maar die gamed graag... maar met die voodoo kom je niet verder dan spellen <1998 (ongeveer dan) dr zit 16 mb op en je kan niet eens gta lll doen... hij wou hem vervangen door een goeie kaart... en dan maak ik een dealtje met hem... hij mijn ti en ik een radeon of een ti... welke dus... ik heb het hierboven gelezen, denk dus wel dat het wat is... maar komt er btw ook een soort uitvoering als de a250 van leadtek? met zo'n koelblok op de radeon?? En die hoge agp?? kan dat wel op een 8k3a?[/quote:6110ea3bc8] check de hercules R9700.
Link naar reactie
[quote:8a5395ce8a="diniz"]Nee hoor, merken als club3d, gigabyte en point of view hebben ook een 9700. Zoek maar eens naar reviews op internet, verschillende bronnen hebben ze getest, bijvoorbeeld slashhead de gigabyte: [url]http://www.computertotaal.nl/reviews/prog.cfm?id=85[/url][/quote:8a5395ce8a] Slashhead heeft de hercules ook al getest, zal binnen kort wel op de site of in het blad staan.
Link naar reactie
ach ja.. wat voor score haal je.. ik vond de score in 3dmark tegen vallen Dit is mijn score met mijn pc met een Radeon 9700 welke ik had overgklokt: http://service.madonion.com/compare?2k1=4451691 ik had wel 14000 verwacht. dat zat er echter niet in wat ik hierboven al zij. de ware kracht van deze kaart zit in beeldverbeterende fucnties en hoge resoluties. 1024x768 zoals in 3dmark2001 is niet ittressant voor deze kaart. de score in 3dmark2001 is dan ook niet echt itteressant. die zal je in Default snelheid echt tegenvallen. maar de kaart is schitterend met Aniso x16 en Fsaax4 en dan 1280x1024 zo speel ik nu Warcraft III en dat is echt een verademing. ik zou geen Club-3d nemen. deze kaart is erg onstabiel als je je pc overklokt en word erg heet. die Hercules lijkt me veel beter, (die ga ik nog testen) en zorg ervoor dat je een zware MERK voeding heb geen No-name 300 watt voeding of zo. de Radeon 9700 vreet prik
Link naar reactie
[quote:719e3541cc="ap.troost"]welk merk radeon heb jij dan??? ik ga een Thermaltake kast kopen... k geloof dta hij 5000+ heet of zo daar zit een voeding in.. is die goed?[/quote:719e3541cc] Als je me repley goed had gelezen wist je dat ik een Club-3d radeon 9700 heb. Ik zou even op internet kijken wat voor voeding erin zit. ik raad een 400watt of meer voeding aan van een degelijk merk (CWT, Flower, Antec, Chieftec e.d.)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...