Ga naar inhoud

compaq deskpro 2000


Aanbevolen berichten

hallo ben thuis en deskpro 2000 aan het opknappen maar moest de cmos clearen ivp wachtwoord.probleem is nu dat ik nu niet meer in de bios kan komen kan wel booten van diskette of hd maar kan verder niks in de bios instellen wat wel de bedoeling is!zou het helpen als ik de bios flash? en zo ja waaar kan ik ze vinden bij compaq zelf zie ik ze niet. Weet iemand een oplossing of waar ik die bios updates kan halen? alvast bedankt groetjes.
Link naar reactie
[quote:b8c0f1c2b6="Mc lick"]hallo ben thuis en deskpro 2000 aan het opknappen maar moest de cmos clearen ivp wachtwoord.probleem is nu dat ik nu niet meer in de bios kan komen kan wel booten van diskette of hd maar kan verder niks in de bios instellen wat wel de bedoeling is!zou het helpen als ik de bios flash? en zo ja waaar kan ik ze vinden bij compaq zelf zie ik ze niet. Weet iemand een oplossing of waar ik die bios updates kan halen? alvast bedankt groetjes.[/quote:b8c0f1c2b6] Dan moet je uitzoeken wat voor moederbord er in je PC zit en dan met de update van de mobo maker flashen.
Link naar reactie
Mja, het probleem is dat ze bij compaq geen bioschips gebruikten, maar de data was op een hidden partitie op de HD opgeslagen. Als je er dus in wilt komen dan zal je die software moeten vervangen. Hier zijn ze te downloaden: http://www.compaq.com/support/files/deskpro/us/download/9329.html Ik weet alleen niet wat het met je HD data oid doet, dus ik zou wel even de readme lezen.
Link naar reactie
[quote:345c41beac="Mc lick"]de hd was gaar dus er zit en andere in! dus dat word lastig[/quote:345c41beac] Gewoon een diagnostics diskette maken. Dit is niet hetzelfde als de Rompaq dacht ik zo. Kennelijk is dat een Bios update. Kennelijk ook nuttig, daar niet van. Met behulp van die diagnostics diskette, die eigenlijk, bij de computer hoort te zitten, kun je de boel opnieuw configureren. Daar heb je verder geen HD voor nodig. Die software daarvoor is net als de Rompaq te downloaden bij Compaq: http://www.compaq.com/support/files/deskpro/us/locate/4_1168.html#36
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...