Ga naar inhoud

Formatteren????


Aanbevolen berichten

Ik heb na de installatie van mijn pc, Xp eropgezet. D = dvd E = Brander. Alles goed...... maar nu heb ik er een schijf bijgehangen als pr.slave In de bios wordt hij herkent, bij apparatenbeheer in windows wordt hij ook gezien. Maar als ik DEZE COMPUTER open zie ik hem niet en dus geen opschuiving van de dvd en de brander. Ik moet hem nog wel even formateren maar dat moet toch via windows xp kunnen?? Hoe moet het nu??? Kan iemand mij advies geven.? Groeten ED
Link naar reactie
[quote:a4b51b4c33="Ed1"]Ik heb na de installatie van mijn pc, Xp eropgezet. D = dvd E = Brander. Alles goed...... maar nu heb ik er een schijf bijgehangen als pr.slave In de bios wordt hij herkent, bij apparatenbeheer in windows wordt hij ook gezien. Maar als ik DEZE COMPUTER open zie ik hem niet en dus geen opschuiving van de dvd en de brander. Ik moet hem nog wel even formateren maar dat moet toch via windows xp kunnen?? Hoe moet het nu??? Kan iemand mij advies geven.? Groeten ED[/quote:a4b51b4c33]Kan je heel makkelijk in schijfbeheer doen.
Link naar reactie
Heb je fdisk al gebruikt. Daarmee kun je stations aanmaken. Ik snap er zelf eerlijk gezegd niet zoveel van, maar anderen weten dat waarschijnlijk wel. Om fdisk te gebruiken maak je eerst een opstartdiskette (rechtsklikken op a: in deze computer) dan start je de computer opnieuw op. Als je de msdos prompt krijgt type je in: fdisk --> enter. Je kunt dit ook doen mbv de windows XP installatie cd. Dan staat er ergens ook Shift+F5 --> MS-Dos prompt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...