Ga naar inhoud

P4 2.0Mhz loopt voor geen meter!!!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

[quote:b5ef4a57d7="hjs"][quote:b5ef4a57d7="EvilC"][quote:b5ef4a57d7="hjs"][color=darkred:b5ef4a57d7]3dfx Voodoo4 4500 (Geforce 2 32MB) [/color:b5ef4a57d7] Pardon? een 3dfx met een geforce chip? :lol:[/quote:b5ef4a57d7] Sorry, Is toch het geval !! hehe Voor belangstellende (verzamelaars) evilcardoso@hotmail.com :D :D[/quote:b5ef4a57d7] nou sorry hoor, maar het kan echt niet. 3dfx en nvidia waren de grootste concurrenten van elkaar.[/quote:b5ef4a57d7] Misschien is hij zelf gaan solderen :P
Link naar reactie
[quote:5bf8ede7c4="Marcel de Reus"]-lees de manual van je BIOS door en zet alle BIOS opties goed, maar als dat echt te moeilijk is kun je ook load-optimezed defaults proberen[/quote:5bf8ede7c4] Marcel BEDANKT :wink: Het inladen van optimezed defaults heeft gewerkt!! In OFP krijg ik nu een CPU Benchmark van 3350!!!! SUPER SUPER Ciao
Link naar reactie
[quote:afa0bc9d8d="EvilC"][quote:afa0bc9d8d="Marcel de Reus"]-lees de manual van je BIOS door en zet alle BIOS opties goed, maar als dat echt te moeilijk is kun je ook load-optimezed defaults proberen[/quote:afa0bc9d8d] Marcel BEDANKT :wink: Het inladen van optimezed defaults heeft gewerkt!! In OFP krijg ik nu een CPU Benchmark van 3350!!!! SUPER SUPER Ciao[/quote:afa0bc9d8d] graag gedaan, veel succes nog met je computer verder
Link naar reactie
[quote:67e191a0ab="BA"]Komt wel aardig in de buurt, alleen zou volgens mij de HD score nog wel hoger kunnnen. Wat voor HD heb je?[/quote:67e191a0ab] WD ATA66 WD ATA66 MAXTOR ATA100 Maar ik heb mijn os op de WD geinstalleerd! ============================================ Ik heb inmiddels 3dmark2001 gedraaid, en kom op: 8989
Link naar reactie
De XP 1800+ en P4 2 GHz schelen elkaar niet veel, dat klopt wel. Als je je OS op die ATA100 drive zou zetten, dan zou je drivebench denk ik inderdaad nog wel wat hoger zijn, omdat die schijf sneller is (niet door de ATA100, maar gewoon de schijf is sneller) BTW heeft 1 van jullie hem uitgespeeld? Ik ben toen bij die 1na laatste missie gestrand, 1 APC tegen tanks is niet echt funny :(
Link naar reactie
[quote:522bf7eb99="EvilC"][quote:522bf7eb99="BA"]Komt wel aardig in de buurt, alleen zou volgens mij de HD score nog wel hoger kunnnen. Wat voor HD heb je?[/quote:522bf7eb99] WD ATA66 WD ATA66 MAXTOR ATA100 Maar ik heb mijn os op de WD geinstalleerd! ============================================ Ik heb inmiddels 3dmark2001 gedraaid, en kom op: 8989[/quote:522bf7eb99] Die 3Dmark is nu idd netjes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...