Ga naar inhoud

wat voorn kast moet ik kopen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
VETTTT. Mijn case heeft de lay-out van die 'Recom Black Stealth'. :D Alleen mijnes is zilver/aluminium kleurig en heeft waarschijnlijk iets minder 'features' als die black stealth. Maar ik heb wel zo'n plexi-glas ruitje aan de voorkant en van die alu-knopjes enz. :D Stoer! 8) Met andere woorden: die case is wel een aanrader, maar pas wel op dat de 'plaat waar je moederbord op moet' er waarschijnlijk niet uit kan. Bij mij zit 'ie vast gepopnageld. Maar ik heb dan ook een iets mindere uitboering vrees ik. Toch vind iedereen mijn case wel stoer ;) Zal wel ff een piccie posten, een keer :P
Link naar reactie
//Hans.Vosman er zijn aluminium frontjes te koop voor Cd en floppy-spelers ed. Misschien om het helemaal af te maken? //[-P.C.F.-]eddie Die Lian-Li kasten zijn bijzonder VET. Superkwaliteit, speciaal gericht op goede koeling van het systeem en erg licht. Ze zien er heel bruut uit hoor als je ook je CD ed alu frontjes geeft en je door het ruitje naar je mobo ed kan kijken. Ik wilde dat ik geld had voor zo'n kast....
Link naar reactie
Ik vind heb juist bijzonder mooi. En hij lijkt me juist erg praktisch, CD/DVD schuin is dan weer een minpuntje idd, omdat je kans loopt dat je CD verpletterd wordt door de lade als je ff niet oplet. Ik vind het design erg mooi, de kleur ietwat minder, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar hoe ze de voorkant hebben gelay-out. Ziet er goed uit. Wat mij ook praktisch lijkt is dat de fans in de zijkant zitten. Zo blazen ze netjes over de HDD's en de processor heen zodat die veel koele lucht krijgen. Voor het monteren zullen die roosters er idd wel uit moeten, maar verder vind ik hem best ruim. De kabels hoeven niet veel omhoog/omlaag en je kunt dus met tiereps een mooi bundel maken direct naar het mobo.
Link naar reactie
[quote:e5c93341e5="bassment2001"]Neem een Antec kast. Dat zijn kasten die ook daadwerkelijk voor frisse lucht binnenin zorgen :D A-open kasten zou ik afraden, aangezien er de laatste tijd veel problemen zijn met hun voeding, ze zien dr wel chill uit, maar zet dr dan wel een andere voeding in.[/quote:e5c93341e5] Idd die voedingen zijn niet al te best. Eninge voordeel is dat ze goedkoper zijn dan de meeste Dragon modellen, maar dat zie je terug in die slechte voeding. Bovendien vind ik ze juist erg lelijk.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...