Ga naar inhoud

MERK ------>>> LAND ? ?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:341fba7b17="Belg"]Weet je dat zeker?[/quote:341fba7b17] Ja, meeste dan hè. Ze komen vast niet allemaal uit Amerika. Epox is dacht ik Europees, maar dat is ook voor ons gewoon opzoek werk war MobFigure best zelf kan doen ;) Gewoon naar de homepages van de desbetreffende merken en daar vind je het ongetwijfeld.
Link naar reactie
Mm die discussie was toch al eerder aan de orde geweest en afgesloten? Tuurlijk heeft de top10 geen voordelen en het interreseert me ook geen ruk. Nu weer Ontopic graag: //BA Toch zijn die bedrijven, en daarmee bedoel ik de organisatie daarachter. (geld schieters ed) toch in Amerika? :? Ik bedoel, ik heb op school geleerd (en lul dus niet om alleen maar onzin en postcount) dat er vanuit amerika en europe maar vooral uit Amerika bedrijven zich in Aziatische landen gingen huisvesten vanwege de lage lonen daar. Daardoor groeien die landen nu uit tot betere financiele stukken, maar dat komt volgens mij omdat daar door het westen zoveel fabrieken zijn neergepland.
Link naar reactie
[quote:3b25f02f02="Marcel de Reus"]Mm die discussie was toch al eerder aan de orde geweest en afgesloten? Tuurlijk heeft de top10 geen voordelen en het interreseert me ook geen ruk. Nu weer Ontopic graag: //BA Toch zijn die bedrijven, en daarmee bedoel ik de organisatie daarachter. (geld schieters ed) toch in Amerika? :? Ik bedoel, ik heb op school geleerd (en lul dus niet om alleen maar onzin en postcount) dat er vanuit amerika en europe maar vooral uit Amerika bedrijven zich in Aziatische landen gingen huisvesten vanwege de lage lonen daar. Daardoor groeien die landen nu uit tot betere financiele stukken, maar dat komt volgens mij omdat daar door het westen zoveel fabrieken zijn neergepland.[/quote:3b25f02f02] Dat is bij een aantal zaken wel zo, maar bij de high-tech industrie zit de organisatie ook in Azie. Kijk maar eens naar persfoto's oid bij een productlaunch, 9 van de 10 keer aziaten. Vergeet ook niet dat er erg veel machinaal gaat bij die bedrijven, arbeidsloon geeft dus niet zo'n hele hoge kostenfactor. Andere industrieen, scheepsbouw bijvoorbeeld, hebben wel massaal hun werfen ed in Azie neergezet, omdat ze daar juist wel goedkoop personeel kunnen vinden.
Link naar reactie
[quote:e56d3a9316]AMD is Taiwan.[/quote:e56d3a9316] AMD is al in 1969 opgericht in [b:e56d3a9316]Amerika[/b:e56d3a9316], en hebben zelfs niet eens een fabriek in Taiwan staan. Ze hebben alleen een chipbakkerij in Austin, en een in Dresden (Duistland). Zelfs Cyrix (VIA) komt niet uit Taiwan, VIA die het overgenomen heeft wel, maar Cyrix komt oorspronkelijk uit Amerika. Dus denk je dat je met de VIA C3 processor een taiwaneze CPU in huis haalt.......nope: Wordt gewoon nog steeds in Amerika ontworpen (door [url=http://www.centtech.com/]Centaur Technology[/url]), zit alleen een VIA plakker op !
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...