Ga naar inhoud

Computer Start op, en gaat gelijk weer Uit.??


Aanbevolen berichten

Hallo, Heb hier een Pctje staan van een kennis en die PC heeft er geen zin meer in Windows Start op, en schakelt vervolgens gelijk weer uit. Heb de hele zaak opnieuw geformateerd, en met de Master Cd's alles er weer opgezet Maar nu krijg ik deze Melding: [b:15ee3cd024]Algemene Fout Lezen Apparaat AUX.??? Afbreken, Opnieuw , Negeren , Mislukt ,[/b:15ee3cd024] En als ik dan een toets indruk, Gaat de Pc Weer Uit.?? Het is een Packerd Bell Systeem met alles geint. op het Mobo Geluidskaart / Videokaart Zelf denk ik dat de geluidskaart KaDuk is ivm Apparaat AUX. Is Hier Nog Wat Aan te Doen.???? Alvast Bedankt,, mvg JC
Link naar reactie
[quote:ebf33e57d5="Red Dragon"]Het is niet helemaal de omschrijving die ik zou kiezen maar ik denk dat er word bedoeld dat de Hardeschijf stuk is. kan dit alleen niet met zekerhied zegen. Het zou de spontane reboot of afsluiten van de pc wel kunnen verklaren defect Geheugen kan ook nog[/quote:ebf33e57d5] Ja of er is iets losgegaan in de kast? Controleer voor de zekerheid ff alle aansluitingen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...