Ga naar inhoud

Asus met Kingston


Aanbevolen berichten

[quote:6aa79f75e0="Marcel de Reus"][quote:6aa79f75e0="BA"]Wie verteld jou dan dat Dane geen zekerheid geeft? Het zijn wel verschillende chips, maar echt niet gebakken bij je buurman in de schuur of zo hoor, de chips die daar op zitten zijn ook gewoon goed. Ik vraag me af of jij wel eens met Dane gewerkt heb eerlijk gezegd, of dat je zomaar wat brult.[/quote:6aa79f75e0] Ik bedoel dat je nooit de zekerheid hebt of daar een topmerk qua chippies op zit. En ja ik heb wel met Dane Elec gewerkt en werk er 5 dagen per dag mee aangezien we die dingen op school gebruiken. Bij Dane Elec weet je niet van te voren wat je koopt, ja een reepje met A merk chippies, maar ook tussen A merken zit verschil.[/quote:6aa79f75e0] Niet dus, Dane verkoopt gewoon een product met bepaalde specificaties, en die moeten ze halen, en dat doen ze ook, maakt niet uit met welke chippies. De merken die Dane gebruikt zijn evengoed goede merken (A merken), dat is prima. En dat doet Kinston dus ook, Wat lul je nou over topchippies? Wou je zeggen dat die van Kingston topchippies zijn? Dacht het niet. Dan moet je toch echt naar merken als Corsair, Samsung, Muskin etc gaan kijken. Dat jij er op school mee werkt zegt helemaal niks, je zet die dingen daar zelf niet in elkaar, en doet er ook verder niks mee. Je kan dus helemaal niet zeggen of ze goed zijn. maw je lult een hoop BS.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...