Ga naar inhoud

Asus met Kingston


Aanbevolen berichten

[quote:b42b5facaf="BA"]Weet je niks van Marcel, ligt aan de chips die Dane er op propt. Dat wisselt nogal eens. Kingston en Dane liggen ongeveer in dezelfde klasse, het scheelt elkaar niet veel.[/quote:b42b5facaf] Bij Dane Elec heb je nooit de zekerheid dat het een goed reepje is, Kingston levert altijd topproducten af. Niet te OC'en maar wel gewoon goed, stabiel en duurzaam. Weinig corrupte reepjes ed aldus *&$&(* (ff geen naam anders lijkt het SPAM) die ze beide verkoopt. Bovendien liggen ze in dezelfde prijsklasse dus waarom dan niet voor de zekerheid gaan?
Link naar reactie
[quote:9acd465ad4="BA"]Wie verteld jou dan dat Dane geen zekerheid geeft? Het zijn wel verschillende chips, maar echt niet gebakken bij je buurman in de schuur of zo hoor, de chips die daar op zitten zijn ook gewoon goed. Ik vraag me af of jij wel eens met Dane gewerkt heb eerlijk gezegd, of dat je zomaar wat brult.[/quote:9acd465ad4] Ik bedoel dat je nooit de zekerheid hebt of daar een topmerk qua chippies op zit. En ja ik heb wel met Dane Elec gewerkt en werk er 5 dagen per dag mee aangezien we die dingen op school gebruiken. Bij Dane Elec weet je niet van te voren wat je koopt, ja een reepje met A merk chippies, maar ook tussen A merken zit verschil.
Link naar reactie
Het is net wat je zelf wilt, ik heb voor samsung gekozen omdat ik oc. Wil je niet ocen dan kun je met andere merken goedkoper uit wezen. Dane wordt enorm veel verkocht en ik hoor weinig klachten over die reepjes. Het zijn vaak de onbekende merken, dus geen a-merk, die vaak voor klachten zorgen hoor ik zo hier en daar.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...