Ga naar inhoud

Mobo herkenning


Aanbevolen berichten

[quote:70cbdd8f5f="Rumaro"]Als ze van plan zijn Chello/ADSL te nemen kopen ze gewoon een computer die al een netwerkkaart ingebouwd heeft. Goh, toen ik m'n eerste pc kocht, was het een Pentium 60 met 540 mb HD. Tja, beetje eigen schuld natuurlijk, want toen had ik eigenlijk al moeten weten dat ik 3 jaar later Chello zou nemen. :):):):):):):):):):):):)[/quote:70cbdd8f5f] En daar wil jij fatsoenlijk op kunnen internetten? Zoals BA al zegt, dan is je garantie al verlopen :D Heeft dat ding BTW wel PCI, anders willen ze helemaal niet monteren bij Chello :P
Link naar reactie
Het was cynisch bedoelt. Wie weet er bij aankoop van z'n pc al wat hij er over een paar maanden mee doet ?. Je kunt bij aankoop niet altijd iets kopen, wat je pas over een half jaar nodig hebt, omdat je het dan nl. nog niet weet. Dat bedoelde ik. :) Ik heb nu zelf een PIV 2 Ghz, Gforce2 met DDR ram 256 mb. MSI Max2 BLR mobo
Link naar reactie
[quote:07dfcc0ffe="BA"][quote:07dfcc0ffe="Marcel de Reus"]en Chello natuurlijk ;)[/quote:07dfcc0ffe] Snap je nou wat ik en red dragon bedoelen met "het lijkt alsof hij alleen voor zijn postcount post" ? ;)[/quote:07dfcc0ffe] Ow hebben jullie het over dat soort post? Dat is gewoon een geintje, te zien aan het ;) teken. Dat kan ik af en toe gewoon niet laten er moet toch ook een beetje humor zijn op zo'n forum? Maar als jij je er werkelijk aan stroort wil ik ze best achterwege laten hoor: just say it
Link naar reactie
Oeh, BA, die kwam wel heel erg onverwachts uit de hoek :P Maar Marcel, ik vind het niet erg hoor :roll: Wat ik wel snap is dat sommige mensen gaan denken dat je het voor de postcount doet.. En al ZOU je dat doen, boeit me geen moer. Humor mag er wel een beetje tussen, maar off-topic zuigt af en toe. Zoals dit.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...