Ga naar inhoud

Welke hardware bij AMD Athlon XP 1800+?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een geforce 2ti erin. lijkt me wat traag. Ik wil er misschien een Ati Radeon 8500 in zetten, maar ik weet niet of dat genoeg is. Ik heb 256 Mb DDR 266 MHz intern. Kan ik misschien verdubbelen als dat nodig is. Maar veel meer wil ik niet veranderen dan geheugen of videokaart... dan wordt 't een beetje duur
Link naar reactie
[quote:798ee0d47c="CDU"]Ik heb nu een geforce 2ti erin. lijkt me wat traag. Ik wil er misschien een Ati Radeon 8500 in zetten, maar ik weet niet of dat genoeg is. Ik heb 256 Mb DDR 266 MHz intern. Kan ik misschien verdubbelen als dat nodig is. Maar veel meer wil ik niet veranderen dan geheugen of videokaart... dan wordt 't een beetje duur[/quote:798ee0d47c] Radeon 8500 is een perfecte kaart voor dat systeem. 512MB is idd wel handig hoor, vooral als je veel gamed is 512mb onderhand toch echt wel aan te raden
Link naar reactie
De vraag is dan wat wil je ermee, ben je fanatiek gamer dan komt de 4200 idd om de hoek kijken, bijvoorbeeld een club3d die ongeveer 200 euro kost. Wil je wat minder besteden dan is de ATI Radeon 8500 ook eem goede keuze, de tv-out is zelfs beter. En als je dan nog het geheugen verdubbeld heb je echt wel weer een leuk systeem.
Link naar reactie
[quote:f5bdb25308="diniz"]Ha, en daar was marcel weer. :wink: :roll:[/quote:f5bdb25308] Sorry :D Ach ik weet niet of jij er al was in de tijd dat BA bijna 24/7 op het forum zat :P Na 1 sec had je al een antwoord en hij was je altijd net ff voor. Van BA heb ik dan ook superveel geleerd. Maar even weer ontopic: de ATI is maar weinig langzamer dan die ti4200 en je hebt hem al voor rond de 120 euro :o Ik geef momenteel daarom ook de voorkeur aan de Radeon 8500 boven de GF4ti4200. Door de komst van de R9700 is hij gewoon erg gunstig geprijst. //Fr4ggie Waarom een creative inspire? Das een speakerset ;) Dat heeft niets met de prestaties te maken. Overigens vind ik de Logitech Z540 een betere keus: scheelt een schep geld en klinkt net zo mooi.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...