Ga naar inhoud

static resource conflict


Aanbevolen berichten

Hmm, daar heeft het toch mee te maken. Static resource conflict houdt in dat een ISA-kaart niet plug 'n play compatible is en een systeembron opeist die al bezet is. Onlangs wat veranderd??? Omdat je geen ISA slot hebt zal het een conflict wezen tussen 2 andere kaarten, loop je irq instellingen eens na en kijk welke dezelfde irq delen.
Link naar reactie
laatste tijd iets gewijzigd ?. Ja, ik dacht het toch wel!. :D Had een AMD 1900+ met MSI mobo gekocht, toen (een heeel lang verhaal) en nu heb ik dan een PIV 2.0 met MSI mobo. Ben vrij aardig thuis in Bios en dergelijke, maar dit is nieuw voor me. De winkel heeft me wel verteld dat het laatste pci slot gedeelt werd met het agp slot en dat dus eigenlijk vrij moet blijven. (waarom zit het er dan op ?) Of is het soms het eerste pci slot NAAST het agp slot ?. Dat zou een hoop verklaren.
Link naar reactie
Nou breekt m'n klomp!. Windows Millenium er op gezet en nu ben ik de melding kwijt!. Heel gek, want ook toen hij m'n harddisk niet zag (foutje bij jumpers) gaf hij toch die melding. Dus het zou eigenlijk niet mogen uitmaken welke Windows versie er op staat. Of zet windows de irq's goed en dat de cmos dat overneemt ?. of zo.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...