Ga naar inhoud

Raar probleem met AMD Duron 600


Aanbevolen berichten

Hai, Heb van iemand zijn pc een raar probleem die af en toe opduikt. Als hij zijn pc afsluit, krijgt hij een blauw scherm met de info: DEBUGCHECKEX; called by c0029e58 errorcode is 44 parameters c.17788a60 Het systeem is gestopt. Geeft dit informatie wat er nu weer aan de hand is? Deze foutmelding heb ik per email van de klant gekregen. Hoorde van hem dat deze pc van een pc-prive gekocht is bij een bedrijf dat inmiddels failliet is. De pc is voor de zoveelste keer teruggestuurd. En daarom had ik besloten een nieuwe installatie te doen met Windows Millennium. Hij had eerst Windows 98. Ik heb al geprobeerd met deze info uit de Technet van Microsoft Knowledge Base iets te vinden, maar geen resultaat. Misschien dat iemand anders weet wat er aan de hand is? Het betreft een AMD Duron 600 (256 mb RAM). Welk merk? Weet ik zo even niet. Zou ik even moeten nakijken. De temps zijn goed. Ik vermoed dat het bedrijf failliet is gegaan doordat ze teveel brakke pc-prive pc's hebben gemaakt. Daarom probeer ik achter te komen wat er fout is aan dit mobo. Als jullie nog meer info nodig hebt, dan zal ik proberen deze week te vragen aan de klant of zelf erachter gaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...