Ga naar inhoud

ECS K7S5A (L) Bios Instellingen/Opties


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een paar vragen in mijn bios staan bepaalde dingen waar ik nog niks van weet wat de waarde moet zijn of uit en aan moet nu vraag ik jullie even wat het beste is om het op in te stellen. IO Apic Support: Enabled / Disabled SDR/DDR Cas Latency: SPD / 2T / 3T SDR/DDR Ras Active Time: 4T / 5T / 6T / 7T SDR/DDR Ras Precharge Time: 2T / 3T / 4T welke waarde moet ik waar voor instellen en wat betekenen deze dingen eigenlijk ? Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:b8de5835cc="Fr4ggie"]Hoi ik heb een paar vragen in mijn bios staan bepaalde dingen waar ik nog niks van weet wat de waarde moet zijn of uit en aan moet nu vraag ik jullie even wat het beste is om het op in te stellen. IO Apic Support: Enabled / Disabled SDR/DDR Cas Latency: SPD / 2T / 3T SDR/DDR Ras Active Time: 4T / 5T / 6T / 7T SDR/DDR Ras Precharge Time: 2T / 3T / 4T welke waarde moet ik waar voor instellen en wat betekenen deze dingen eigenlijk ? Alvast bedankt.[/quote:b8de5835cc] Zie FAQ
Link naar reactie
[quote:2c7ef55836="Fr4ggie"] SDR/DDR Cas Latency: SPD / 2T / 3T SDR/DDR Ras Active Time: 4T / 5T / 6T / 7T SDR/DDR Ras Precharge Time: 2T / 3T / 4T [/quote:2c7ef55836] Nog twee instellingen voor 't geheugen als ik me niet vergis (staan op dezelfde BIOS pagina). DRAM Timing Configuration: Safe, Normal, Fast, Ultra. DRAM Driver Slew Rating: Normal, Fast. Wat die laatste precies doet, weet ik niet. Maar voor beide geldt: hoe sneller, hoe beter (zolang je pc stabiel blijft) :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...