Ga naar inhoud

te slome brander?!?


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
[quote:3682c65ef1="MobFigure"]wanneer gaan die 48 speed cd-r nou eens opkomen[/quote:3682c65ef1] Kan nooit lang meer duren nu de 48x toasters er al zijn. Een exacte datum is natuurlijk niet te zeggen, maar ik verwacht iig dat ze toch nog wel dit jaar te krijgen zullen zijn. Heb jij een 48x toaster dan, dat je er zo naar uitkijkt?
Link naar reactie
[quote:713ad2f671="BA"]Mja, ik denk dat als je een goed merk 40x cd's hebt, dat je daar dan ook wel mee op 48x branden kan. Net als Philips 8x vroeger, die deden het ook met gemak op 12x en hoger.[/quote:713ad2f671] Als ik voor anderen moet branden koop ikl altijd van die slechte blanco noname 12x CD's, maar ze willen wel op 24x fikken :)
Link naar reactie
[quote:42ff371c48="BA"]Mja, ik zie het nut niet zo van bijvoorbeeld 48x tov 40x. Het duurt op 40x maar een paar seconden langer, de meeste tijd gaat dan toch in de lead in en lead out zitten, dat schiet meestal niet op.[/quote:42ff371c48] Volgesn mij is het idd niet echt zinvol meer om speed nog hoger te maken. Zeker met geluids CD's krijg ik bij hogere snelheden vaak hinderlijke tikken op de CDR, niet om aan te horen. Vaak brand ik deze op 8 of 12x. Dan prima geluidskwaliteit. En je kunt tegnwoordig gewoon blijven internetten oid terwijl er gebrand wordt dus die 4 of 5 minuten extra merk je niet eens
Link naar reactie
Ik had voor mijn lite-On 24x een Philips 2x dat is pas erg. Ik moest altijd eerst testen want ik had supervaak bufferunderrun :( Dus het duurde vaak gewoon 1,5 uur. Ook nog es omdat het alleen Easy CD creator ondersteunde dat superlangzaam is :( 48x en 40x kan BTW toch alleen van HD? Huidige CD spelers zijn toch niet snel genoeg voor die speeds onthefly?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...