Ga naar inhoud

[b]Numlocklamp keyboard[/b]


Aanbevolen berichten

[quote:5d2e6b00fd="Paul Engelbertink"]Wanneer ik de PC uitschakel blijft het lampje van mijn keyboard (numlock) branden. Wie kan mij verlossen van dit probleem?[/quote:5d2e6b00fd] Kun jij met een druk op je spatiebalk je PC opstarten? Als dat aanstaat in je BIOS blijft er 'stroom' staan op je toetsenbord, als je in je BIOS wake-on-keyboard uitschakeld zal waarschijnlijk je Numlock uitgaan.
Link naar reactie
[quote:babf596144="ODF"][quote:babf596144="Paul Engelbertink"]Wanneer ik de PC uitschakel blijft het lampje van mijn keyboard (numlock) branden. Wie kan mij verlossen van dit probleem?[/quote:babf596144] Kun jij met een druk op je spatiebalk je PC opstarten? Als dat aanstaat in je BIOS blijft er 'stroom' staan op je toetsenbord, als je in je BIOS wake-on-keyboard uitschakeld zal waarschijnlijk je Numlock uitgaan.[/quote:babf596144] als er staat crosspost moet je dus niet gaan antwoorden ;) Hij heeft in een ander topic al lang zijn antwoord gevonden :)
Link naar reactie
[quote:069ccfcef2="ODF"][quote:069ccfcef2="Marcel de Reus"] als er staat crosspost moet je dus niet gaan antwoorden ;) Hij heeft in een ander topic al lang zijn antwoord gevonden :)[/quote:069ccfcef2] OK, dat wist ik maar dan moet een moderator er even een slotje op zetten.[/quote:069ccfcef2] Ik geef je groot gelijk, maar Jeroen de Jager is er niet zo vaak.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...