Ga naar inhoud

Athlon Xp 2100+ binnen en kan hem niet overklokken!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik weet niet hoe het zit met die AXP's, maar een Athlon is daartegen beveiligd, en het is enkel mogelijk indien je ergens iets doet aan de chip, er waren daar genoeg tutorials over te vinden. Misschien is het iets anders, want als ik probeer over te clocken kan ik dat wel in m'n bios, maar uiteindelijk blijft het de originele kloksnelheid.
Link naar reactie
[quote:aedb94b046="Fr4ggie"]Ik heb de ECS K7S5AL ik kan de mp en de fsb [b:aedb94b046]niet [/b:aedb94b046] instellen.[/quote:aedb94b046] mm zou kunnnen hoor, zelf dacht ik dat de FSB van dat bord tot 145mhz ging maar dat kon ook een ECS OC edition zijn geweest (das weer een ander bord). Je moet wel eerst alles op manual zetten hè, ipv auto oid. En wat staat er bij FSB dan?
Link naar reactie
38 graden is een mooie temp voor zo'n CPU hoor. (ik ken iemand die met een 1800+ meer als 50 graden haalt dus wees blij!!) Je moet de spread sector disablen als je dat kunt instellen, stond in mijn mobo guide voor als ik ging oc'en. En om zo hoog mogelijk te komen moet je hem unlocken, je kun ook eff in de FAQ kijken en BA's OC'ing guide kijken, daar staan een boel tips in :wink:
Link naar reactie
Ze hebben die site behoorlijk onoverzichtelijk gemaakt. Eerder kon ik zo de juiste bios vinden. Nu kan ik het verschil niet meer zien tussen Lan of niet lan bios. Ook zijn er verschillende versies van de K7S5A te weten: -K7S5A 1.x -K7S5A 3.x -K7S5A2 -K7S5A+ Volgens mij moet je hier zijn: [url]http://www.ecs.com.tw/download/k7s5a.htm[/url] En dan de bovenste pakken. Maar ik weet het niet zeker. Wat staat er precies op het moederbord? Er zit een sticker op de parallelle poort als het goed is.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...