Ga naar inhoud

Een goede chipset bij mobo? Hierbij goed: -MSI 745 ULTRA DD


Aanbevolen berichten

Wat zijn hele goede chipsets die op de mobo's zitten? Ik koop deze mobo: MSI 745 ULTRA DDR 333 Zit daar een goede chipset op? Is het stabiel? En Kan ik er ook nog SDRAm en een AMD Athlon Thunderbird processor tijdelijk indoen? Hier is ff een link: http://www.msi-computer.nl/Product/...Ultra/main.html Of kan ik beter zo een KT333 chipset nemen? Ik weet het allemaal niet hoor! Ik heb er niet echt verstand van. Ga er van uit dat ik een hele stabiel mobo wil met een een processor dat tot 2100+ kan. Alvast bedankt! Trouwens,,,dat mobo kost 89€. Niet een beetje te goedkoop? :o :roll:
Link naar reactie
Ik geloof dat dit al was uitgelegt in je andere topic? Doe BTW wat aan je Nederalnds: deze mobo is neit echt correct ABN ;) Maar ja hier nog ff de antwoorden: chipset: Sis 745 stabiel: nee sdram: nee tbird: ja te goedkoop: nee kt333 beter: ja stabiel goed mobo: Soltek SL-5DRV Al deze antwoorden staan ook al in je vorige topic. Je geeft BTW zelf al een link kijk adn zelf ook ff. Je mag zelf ook wel een beetje moeite doen hoor.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...