Ga naar inhoud

Geen beeld bij eerste keer opstarten


Aanbevolen berichten

Hallo... Ik heb net een pc in elkaar gezet: AMD Athlon XP1800+ 256MB DDR-RAM Asus A7N266-C XFX Geforce 4Ti 4200 300w stroom. De eerste keer was de koeler kapot, maar kreeg ik wel beeld. Toen kreeg ik van de winkel een nieuwe koeler, en nu krijg ik geen beeld meer... Ik krijg geen beeld... Vroeger wel maar nu niet meer. Andere display helpt ook als niet ! Wat is het probleem?
Link naar reactie
Er zit iets niet goed vast, de kabel, de videokaart? btw. controlleer of je de juiste bios heb voor je XFX videokaart. (indien 64mb versie) met de juiste bios is de kaart stabieler en sneller http://www.pineusa.com/product_view.php?sku=PVT25AMA helemaal onderaan de pagina [color=olive:c5e69b2d69][url=http://www.pineusa.com/pineutilities/BIOSFlash.zip]BIOSFlash.zip[/url] Remark: If the memory of your XFX GeForce4 Ti 4200 64MB card is clocked to 446MHz you should run this update. Description: Download and extract this update. The instructions for performing the update are provided in a text file with the name of the operating system you are using(i.e. Windows 2000.txt for Windows 2000). You will need to extract the zip file to access the instructions. If you have any questions please e-mail support@xfxgraphics.com. NOTE: The BIOS is for the 64MB 4200 card only. If you have the 128 MB card do not use this update!! Posted ( 07.13.2002 )[/color:c5e69b2d69]
Link naar reactie
Vanmiddag een strippie Samsung DDR gekocht, systeem zwart. Strippie eruit, oude geheugen erin: beeld. Nieuwe strippie er weer in, reset met jumper, nu wel beeld, maar uiteindelijk protesteert Windows :cry:. Ik heb het geheugen naar de winkel teruggebracht (nou ja moest mijn PC wel even mee nemen :( ) ... Volgende week heeft hij hopelijk een bruikbare strip voor mij ...
Link naar reactie
[quote:7fa8beac49="warda007 3"]Hallo... Ik heb net een pc in elkaar gezet: ............. De eerste keer was de koeler kapot, maar kreeg ik wel beeld. Toen kreeg ik van de winkel een nieuwe koeler, en nu krijg ik geen beeld meer... Ik krijg geen beeld... Vroeger wel maar nu niet meer. Andere display helpt ook als niet ! Wat is het probleem?[/quote:7fa8beac49]en is de CPU niet overleden doordat de koelr stuk was..... AMD heeft geen beveiliging...
Link naar reactie
[color=blue:d70f9f7e47][size=18:d70f9f7e47]nForce is een chipset dus daar heb ik ook niets aan. Ik heb een andere videokaart getest, maakte niets uit, koeler van de videokaart en van CPU draaien gewoon, cd-rom werkt ook, harde schijf ook, de led lichtjes ook. Maar er komt geen beeld. Andere monitor werkte dus ook niet. Alles uit elkaar gehaald, een voor een weer dr in, cpu zag er in orde uit. Is de cpu nu dood?? want het lijkt of alleen de stroom werkt.... Het probleem was namelijk in het begin dat de koeler van de cpu een heel hard geluid gaf, alles deed het wel, ik heb ook windows geinstalleerd, maar de volgende ochtend deed de koeler het niet meer, en ging de pc automatisch uit. Dus heb ik de koeler teruggestuurd en een nieuwe gekregen, deze er in gezet, maar toen gebeurde dus dit, nix dus..... Iemand enig idee?? Maakt het wat uit als je de oude Thermal paster er op laaT?[/size:d70f9f7e47][/color:d70f9f7e47]
Link naar reactie
Het is altijd van groot belang dat je de boel eerst goed schoon maakt voordat je de nieuwe cooler plaatst.. Maar dan zou je hoge temperaturen moeten krijgen en zou je computer wel opstarten. Niet per ongelijk ff aangezet terwijl er geen cooler op zat ???? 1x een beetje stroom zonder cooler en je proc. is history. Groeten, Gerwin. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...