Ga naar inhoud

Dit alles een goede keus? Mobo MSI 745 ULTRA DDR 333?


Aanbevolen berichten

Dag allemaal, Ik ben van plan om mijn pc te gaan upgraden, nou pc,,,, ik bedoel een aantal componenten. Zoals mijn moederbord en processor. Nu bezit ik een Amd Athlon Thunderbird 1 ghz met een Abit KT7-Raid mobo. Ik ben van plan om dit mobo te gaan kopen:MSI 745 ULTRA DDR 333 Ga voor meer info even naar http://www.msi-computer.nl/Product/Mainboard/745%20Ultra/main.html. Is dit een goede mobo? Ik zet tijdelijk mijn amd thunderbird en mijn 512 mb sdram erin. Later koop ik dan een amd athlon xp 2200+ en Nog ddr ram geheugen erbij. Kan iemand mij meer advies geven? Bedankt!
Link naar reactie
Kan daar wel sdram in? [color=darkblue:8fbb3851bf] CPU - Supports Socket A (Socket 462) AMD® Athlon™/Athlon™ XP /Duron™ processor up to 2100+MHz - Support AMD PowerNow!™ technology Chipset SIS® 745 Chipset - applies the multi-threaded architecture - "Build-in Multi-threaded I/O Link" to provide enough I/O bandwidth up to 1.2GB/s. - supports additional AGP slot with 4x Fast Write Transaction. - offers AC'97 compliant interface. - built-in fast IDE controller supports the ATA PIO/DMA, and the Ultra DMA33/66/100 function that supports the data transfer rate up to 100MB per second. FSB 100/133(200/266)MHz clocks are supported. Main Memory - Support six memory banks using three 184-pin DDR DIMM - Support up to 3GB DDR333/DDR266/DDR200 SDRAM - Support 3 unbuffered DIMM of 2.5V DDR DRAM [/color:8fbb3851bf] Ik zie alleen DDR SDRAM staan. Persoonlijk zou ik voor een via kt333 moederbord gaan.
Link naar reactie
Tuurlijk gaat er geen DDR op die chipset :? Het past geen eens in die sloten :roll: Bovendien is het niet gegarandeert dat daar een 2200+ opdraait. Bovendien heeft de Sis745 heel veel problemen (oa met de geheugencontroller) en is erg langzaam. Je kunt dan beter voor de ECS K7S5A gaan, maar ook dan is het afwachten of daar een 2200+ op kan. Ga liever voor een KT333 bordje en 1tje waarvan je zeker weet dat er ook daadwerkelijk een 2200+ op kan. Dat DDR moet je toch wel kopen en de prijzen worden toch niet gek veel lager.
Link naar reactie
[quote:5bd52cf327="diniz"]Idd, als je gaat upgraden moet je het niet half gaan doen, btw kost de msi ook al meer als 80 euro. Voor ietsjes meer heb je een prachtig stabiel mobo. De overgang van sdram en ddr moet je niet half doen. Dan krijg je idd van de ECS oplossingen.[/quote:5bd52cf327] Soltek SL-5DRV is maar 100 euro
Link naar reactie
Nogmaals, ik wil geen reclame gaan maken voor duitse winkeltjes of zo, maar de prijzen spreken voor zich. www.computer-cash-carry.de Ga een dagje met het vrouwtje naar Aken, gezellig winkelen en zo, en loop "toevallig" langs een computer zaak; "he is dat nu toevallig, even snel naar binnen schat" Twee vliegen in een klap. Vrouwtje er weer even uit geweest, jij je computer upgrade voor minder geld. Doe het wel onopvallend allemaal. Laat geen print van een prijslijst in de auto liggen want dan komt ze er achter dat het opgezet spel is en heeft ze de rest van de week weer hoofdpijn. I know what i'm talking about!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...