Ga naar inhoud

automatisch uitschakelen doet het niet meer


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk een veel gestelde vraag, maar mijn comp. Athlon 1900+ met windows xp prof. wil niet meer automatisch uitgaan. Dus handmatig met knop indrukken. Hoe kan ik dit hertsellen? Het lijkt alsof het gekomen is sinds ik een anoloog modem erbij heb gezet. Of heeft dit er niet mee te maken? Ik wacht op reacties. Bedankt Jan
Link naar reactie
[quote:c3589ff021="E gozeling"]Die vraag is idd (inderdaad) wel vaker gesteld, en er is een zoekfunctie in dit forum. Had waarschijnlijk wel wat nuttigs opgeleverd. Controleer in de Bios of APM wel aan staat, en ook bij de instellingen van energiebeheer(als ik het goed had).[/quote:c3589ff021] Bedankt voor je antwoord ik kan geen APM vinden. Wat is dit? Jan
Link naar reactie
[quote:4e07d107fc="bessy"]een andere oplossing kan zijn: namelijk het activeren van APM in windows xp dit doe je via "start" "configuratiescherm" "prestaties en onderhoud "energiebeheer" APM vink hier de enige optie "ondersteuning" voor geavanceerd (APM) inschakelen aan mocht je werken met een nieuwe pc waarvan het BIOS wel up-to-date is dan is het niet mogelijk om APM-tabblad te openen. Het is aan te raden om ervoor te zorgen dat je computer beschikt over de meest recente BIOS-versie,te downloden van de website van de producent/leverancier van jouw pc of moederbord veel geluk groetjes[/quote:4e07d107fc]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...