Ga naar inhoud

kastje nodig, iemand een idee


Aanbevolen berichten

Nadat ik eindeloos veel topics gelezen en gepost heb, en vreselijk veel kostbare tijd op internet verprutst heb met het zoeken naar de juiste upgrade van mijn tweede computertje, ben ik tot de volgende upgrade gekomen: Elitegroup K7VT3 3 KT333 RAID EUR 89.00 Athlon XP PR2000, 1666 MHz EUR 139.00 DIMM 256 MB pc 333 EUR 89.00 Creative Inspire 5.1 5300 EUR 139.00 Zoals julie zien ben ik low-budget bezig, omdat ik volgend jaar een compleet nieuw systeem koop. Ik ben alleen nog op zoek naar een koeler, maar die haal ik wel even uit de topic die soepkip een paar dagen geleden gepost heeft. Ook ben ik nog opzoek naar een nieuwe kast+voeding. heeft iemand een aanrader? wat is beter, of wat heb ik nodig, 300 watt, of toch meer? Er is een grote verscheidenheid aan kasten te krijgen, van 50 tot 500 euro. Op wat voor verschillen moet ik letten, en wat is belangrijk voor een stabiel en koel systeem? bvd
Link naar reactie
antec, mm ik zal eens kijken. Trouwens, ik kwam er nu achter, op dat mobo zit een raid ata133 controller, ik kan daar tog wel gewoon één ata100 schijfje op zetten? en nu we toch lekker low budget bezig zijn, heeft iemand dan nog een idee voor een koeler? met weinig lawaai! Hoe zinvol is het om casefans te plaatsen? ze zitten wel in mijn andere computer, maar daar word regelmatig mee geoverclocked. Ik denk niet dat ik dat met deze ga doen.
Link naar reactie
Yep, daar kan gewoon 1 ATA100 schijf op. Ik zou wel minimaal 1 casefan plaatsen, maar zonder proberen kan natuurlijk altijd. Stille cooler's zijn er zat. Ideaal is een Alpha 8045 + papst fan, alleen is dat best wel duur, en je weet niet of dat op dat mobo past. Zalman en een TT Vulcano zijn ook goed, daarmee kan je dmv een regelaar het toerental van de fan instellen.
Link naar reactie
[quote:e9848e54b5="BA"]Ja, maar onthou even dat Eynstein test met het mobo op de tafel he, dus niet in de kast, dat scheelt ook een heel stuk.[/quote:e9848e54b5] welnee, in mijn kast niet hoor ;) Het zijn geen topkoelers die ze daar verkopen, eigenlijk wel jammer, hij had ff een swiftech ofzo mee moeten nemen, kun je zien of dat nu echt nog veel graden uitmaakt, 100 euro voor een koeler neerleggen. (en ik mis de zalmann helaas)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...