Ga naar inhoud

na topic van gisteren / a7v133 & A xp2000+ / nu probleme


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een: Asus a7v133 rev. 4 / bios 1009 (vanaf 1007 ondersteuning van Athlon xp processoren) Athlon T 900 Mhz 512 MB (kingston 256 133Mhz cas3 & apacer 256 133Mhz cas3) cd/cdrw/dvd video: agp ati radeon vivo os: windows xp prof. Gisteren een Athlon XP 2000+ erin gestopt en nu problemen... De PC start wel op maar zodra windows xp gestart is krijg ik verschillende blauwe schermen met geheugen meldingen zoals; stop: 0x00000050 :evil: stop: 0x0000001d :evil: stop: 0x0000008e :evil: Bij mijn oude processor geen problemen heel stabiel. Het geheugen draait daar nu op 133@140 Mhz en de proc. 900@945Mhz. Lijkt me dus geen geheugen probleem ? Iemand hier ervaring mee of bekent met topics waar dit eerder in is behandeld graag reactie. Groet De Sjeik / Arno Mulder :(
Link naar reactie
Ik krijg op het tweakers forum de tip om opnieuw windows xp te installeren vanwege nieuwe insrtuctie sets SSE1 die gebruikt worden. Klinkt dat logisch. Het probleem is namelijk ik probeerde dat gisteren ook en toen kreeg ik ook de blauwe schermen bij opnieuw installeren. Ik heb net een burn in test gedaan met sisoftsandra maar er veranderd niets aan de voltage de cpu wordt een graadje hoger maar thats it...
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...