Ga naar inhoud

Lage temperaturen maar toch vastlopers.


Aanbevolen berichten

[quote:77c309fa40="Marcel de Reus"]die voltages zijn goed, maar zijn die onder volle belasting??[/quote:77c309fa40] deze voltages zijn niet onder volle belasting. Dus jullie zeggen nog steeds dat ik een goede voeding moet kopen? Maar als die voltages zo goed zijn en hij loopt nog steeds vast dan ligt het toch niet aan de voeding? Kan het niet de processor of moederbord zijn?
Link naar reactie
Aan het stopcontact ligt het niet. Ik ben verhuisd en in mijn vorige huis had ik hetzelfde probleem(daar is het begonnen). Ik maak ff een rijtje van wat ik allemaal heb geprobeerd: -driverupdates -andere videokaart(mijn ouwe tnt2 ipv de geforce 2) vastlopers bleven -geheugen verwisseld, 1 128mb stick per keer erin en andersom bij allebei de modules vastlopers. -andere voeding, hielp niks -zonder dvd speler en brander, hogere voltages maar nog steeds vastlopers
Link naar reactie
[quote:491321f67b="NeoGeniX"]Aan het stopcontact ligt het niet. Ik ben verhuisd en in mijn vorige huis had ik hetzelfde probleem(daar is het begonnen). Ik maak ff een rijtje van wat ik allemaal heb geprobeerd: -driverupdates -andere videokaart(mijn ouwe tnt2 ipv de geforce 2) vastlopers bleven -geheugen verwisseld, 1 128mb stick per keer erin en andersom bij allebei de modules vastlopers. -andere voeding, hielp niks -zonder dvd speler en brander, hogere voltages maar nog steeds vastlopers[/quote:491321f67b] probeer es een fresh Windhoos instal
Link naar reactie
tja ik denk dat ik dat maar eens ga doen. Maar hoe kan het dan zijn dat ie rond bepaalde temperaturen vastloopt, dat kan windows tog niet veroorzaken? Btw ik denk niet dat het aan windows ligt(ook al is het lang geleden dat ik gereformat heb) ik gebruik trouwens 98se. De reden dat ik denk dat het niet aan windows ligt is dat ik bv gisteren(het was nogal koel) zon 3 uur zonder vastlopers heb gedraaid. De cpu temp bleef rond de 36 graden en er waren geen problemen. Ik zag trouwens ik mijn bios gisteren dat de system temp 36 was en me cpu temp rond de 33. Ik gebruik speedfan en ik ben nu een beetje in de war wat nou temp1,temp2 en temp 3 is. En het blijkt dus ook dat me bios hele andere temps aangeeft dan speedfan. Wat is trouwens jullie favoriete temp/fan/voltage monitor programma?
Link naar reactie
Ja die klopt wel ik kan m'n vinger nog op de heatsink houden zonder hem te verbranden. Wat er trouwens ook wel eens gebeurd is dat als ie is vastgelopen en ik reboot dat hij opeens uit gaat of dat de monitor in de energiespaarstand gaat. Of soms loopt ie ook nog vast terwijl die het geheugen van me geforce2 intinialised of bij scandisk. Dus nog voor dat windows geladen is. En de voltages in de bios zien er ook allemaal goed uit.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...