Ga naar inhoud

computer


Aanbevolen berichten

[quote:c91215c542="SevEN2507"]Neem dan zoiets als dit. http://www.sjamp.demon.nl/mycom.jpg Dit is natuurlijk een voorbeeld! Zelf zou ik zelf de onderdelen in elkaar zetten, maar aangezien niet iedereen dat kan heb ik dit ff via MyCom gedaan.[/quote:c91215c542] Webshops als exile vragen rond de 30 euro voor assemblage als dat een probleem voor je is. En als je vragen hebt over componenten kun je die hier altijd stellen. Wat wil je van je pc??? Dan kunnen we je misschien wat tips geven. Daarom plaatste je dit topic neem ik aan??? Zoals HJS al zegt, gamen valt al af met die hp en de prijs is heel hoog...
Link naar reactie
[quote:36d251ec80="igg"]als reactie op de topic-starter: ......geeft nix, iedereen maakt weleens fouten......... verder lees bovenstaande adviezen van de anderen eens goed door, merkmachines lijken soms goedkoop, maar wanneer je later wil gaan upgraden blijken zo toch erg duur te zijn geweest....[/quote:36d251ec80] Ook zonder upgraden zijn ze duur. Voor die 1200 euro heb je bijna mijn systeem. :o Als je toch perse een preinstalled back wil ga dan naar de Aldi of de Lidl die hebben zoveel keer per jaar een PC staan voor weinig geld en die zijn GOED. Dat meen ik serieus: die PC van Aldi/Lidl bieden erg veel voor wat je ervoor moet neertellen, zijn netjes afgewerkt en geconfigureert, geen overbodige shit en het verschil in prijs is maar nihil met zelf samenstellen. (houd er rekening mee dat zei een legale en dus dure Windows ed mee leveren).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...