Ga naar inhoud

Garantie kapot moederbord


Aanbevolen berichten

Ik heb het ook mee gemaakt hoor :cry: ik had een asus a7v gekocht voor 350 piek na een jaar en 2weken de geest gegeven. :evil: ik naar ........geen garantie vertelde ze me, ik ben niet gek weet je ik de consumentenbond gebeldt.Alles uitgelegt ik terug naar......ze hebben toch maar op gestuurd naar asus zelf.ik heb nu een nieuwe terug gekregen :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Valt mee lijkt me, want Asus geeft ook 3 jaar garantie op hun moederborden (tenminste toen ik de mijne kocht wel - 3,5 jaar geleden :D (nee hij doet ut nog steeds perfect)... De rechtswinkel lijkt me een goed plan, want met die zaak kom je zelf toch geen stap verder. Als je het zelf via MSI moet regelen ben je idd verzendkosten kwijt, maar die vallen op zich erg mee (zal 7 euro zijn ongeveer schat ik).
Link naar reactie
Ik zou als ik jou was toch even rechtstreeks met MSI mailen. Zij hebben een hekel aan negatieve reclame (kapot moederbord) en zijn naar mijn ervaring wel bereidwillig. Dit alleen natuurlijk met bonnetjes ed. Ze verwijzen je dan door hoe je je mobo moet opsturen of inleveren bij de dichtsbijzijnde msi-leverancier/winkel. market@msi-computer.nl http://www.msi-computer.nl suc6
Link naar reactie
[quote:28e2f76092="mcproductions"]Ik heb het ook mee gemaakt hoor :cry: ik had een asus a7v gekocht voor 350 piek na een jaar en 2weken de geest gegeven. :evil: ik naar ........geen garantie vertelde ze me, ik ben niet gek weet je ik de consumentenbond gebeldt.Alles uitgelegt ik terug naar......ze hebben toch maar op gestuurd naar asus zelf.ik heb nu een nieuwe terug gekregen :lol:[/quote:28e2f76092]
Link naar reactie
Die distributeur heeft 3 jaar garantie, dus als die winkel nu een klein beetje wil meewerken, dan moeten zij gewoon zeuren bij die distributeur, want die kan dat moederbord zondermeer terug sturen. Het hele probleem wordt veroozaakt door die distributeur die geen zin heeft in gezeik over kapotte moederborden. Geef je één jaar garantie, dan krijg je veel minder moederborden terug, dan bij drie jaar.
Link naar reactie
[quote:39500e0fbe="water"]Die distributeur heeft 3 jaar garantie, dus als die winkel nu een klein beetje wil meewerken, dan moeten zij gewoon zeuren bij die distributeur, want die kan dat moederbord zondermeer terug sturen. Het hele probleem wordt veroozaakt door die distributeur die geen zin heeft in gezeik over kapotte moederborden. Geef je één jaar garantie, dan krijg je veel minder moederborden terug, dan bij drie jaar.[/quote:39500e0fbe] Dat komt omdat ze toch vaak op ten duur kapot gaan en daarom geeft MSI dus 3 jaar garantie en zou de winkel en distrubuteur dat ook moeten doen. Ik zou ook gewoon rechtstreeks met MSI contact opnemen en je niet laten afschepen met dat mailtje dat je het met de shop moet regelen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...