Ga naar inhoud

pcchips moederbord


Aanbevolen berichten

Ellen , koop AUB geen USB kaart voor een PCCHIPS moederbord. Mijn pa heeft hier NIETS meer dan diepe ellende mee gehad. Spendeer je geld liever in een echt moederbord. Het kan denigerend klinken, dat is niet mijn bedoeling, maar ik ben wel serieus. Ik heb slechte ervaringen met PCCHIPS. Zo is het niet moegelijk om (Zowel bij mijn buur als mijn vader) die beide een PCCHIPS moederbord hebben WIndows 2000 fatsoenlijk te installeren.
Link naar reactie
[quote:ce949a7247="Jimmy"]Ellen , koop AUB geen USB kaart voor een PCCHIPS moederbord. Mijn pa heeft hier NIETS meer dan diepe ellende mee gehad. Spendeer je geld liever in een echt moederbord. Het kan denigerend klinken, dat is niet mijn bedoeling, maar ik ben wel serieus. Ik heb slechte ervaringen met PCCHIPS. Zo is het niet moegelijk om (Zowel bij mijn buur als mijn vader) die beide een PCCHIPS moederbord hebben WIndows 2000 fatsoenlijk te installeren.[/quote:ce949a7247] Mijn andere pc heeft ook een pcchips mobo... Ik heb er nooit ellende mee gehad en hij is zo stabiel als een huis met windows 2000. Het ligt vaker aan de gebruikers dan aan de hardware, ik heb ook wel spul vervloekt terwijl het na de tijd toch echt aan mij lag. Het is gewoon een echt budget mobo die vooral in kant en klare systemen vaak met onboard vga en sound in combinatie met een duron cpu verkocht wordt... Poespas hoef je bij de pcchips niet te verwachten...
Link naar reactie
[quote:7ed40be664="ellensmit"]Ik heb geen vrije slots en mijn muis is op mijn compoort aangesloten. Nu gaat onze bank alleen nog maar internet bankieren en daar heb ik dus een vrije compoort voor nodig! Ik heb een PIII 450mhz en daar heb ik genoeg aan dus het enige wat ik nodig heb is die aansluiting.[/quote:7ed40be664] je kan toch ook zoals ik via emeeuw al opperde er gewoon een PCI USB kaart in raggen?
Link naar reactie
Heb je moederbord informatie? Ik heb zelf een oude PC en een tweetal nieuwere met succes kunnen voorzien van een gangbare USB connector. Ik moest wel een aantal pennen goed zetten, vandaar die handleiding om dat te controleren. Op beurzen zijn connectoren te koop met een een header box van 10 pennen (2x5) en met 2 header boxen van 5 pennen (1x5).
Link naar reactie
[quote:787a1baadb="ellensmit"]ik heb één slot en daar zit mijn netwerkkaart al in. Anders zou ik niet zo moeilijk hoeven te doen. Mijn onboard Lan aansluiting heb ik nodig voor het netwerk en de netwerkkaart voor de kabelaansluiting. Gr. Ellen[/quote:787a1baadb]als je het toch niet doet: heb je nog een oude 486 (min. 8 MB is erg mooi) staan? Dan stop je daar 2 netwerkaarten in en met een Freesco floppy richt je die in als simpele server voor jouw netwerk. Komt er 1 PCI vrij en je hebt toch op een goedkope manier een netwerk. Als je er een hubje an hangt kun je evt er nog meer PC's aanhangen (wellicht had je dat al...) PS: je kunt eventueel de MAC-waarde softwarematig aanpassen mocht dat nodig zijn. Dus wel effe dan huidige dan opzoeken. sommige providers werken nu eenmaal zo. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=43367&highlight=freesco+macadres
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...