Ga naar inhoud

wat is stabieler amd of intel


Aanbevolen berichten

Dat mensen die vraag nog steeds stellen zeg! Totaal eens met gerben: [quote:a258e630c2="gerben"]Prijs geen bezwaar en wil je het snelste? Kies Intel. Hoge prijs wel een bezwaar en hoeft het niet het allersnelste te zijn? AMD.[/quote:a258e630c2] Heb zelf een AXP 2000+ en ben er erg blij mee, ben alleen nog even aan het stoeien met de temps: AMD wordt wel iets heter: KOOP EEN ALPHA KOELBLOK, dat scheelt werk ;)
Link naar reactie
[quote:0d1f42cece="S0epkip"]Even (stomme) vraag tussendoor, zijn er al T-breds te koop? Vanaf welke aanduiding zijn het T-breds? 2200+?[/quote:0d1f42cece] Ja al lang. Tbreds eertse proc is de 2200+ idd, maar hij neemt ook de oudere modellen van de Palomino over: dus er zijn ook 1800+ en 1900+ enz. met een Tbred core verkrijgbaar.
Link naar reactie
[quote:c959ab5060="[-P.C.F.-]eddie"]moet ik nu intel of mad kieze nu ge woon ja of nee hou het simpel wand ik snap er niks van maar wat is de baste keuze[/quote:c959ab5060] Heel eenvoudig; beiden zijn even stabiel. Voorlopig heeft AMD nog een prijsvoordeel tov Intel. AMD moederborden zijn doorgaans iets goedkoper. [color=red:c959ab5060][/color:c959ab5060]AMD[color=#][/color] Eddy
Link naar reactie
[quote:e3458e3a00="S0epkip"]Even (stomme) vraag tussendoor, zijn er al T-breds te koop? Vanaf welke aanduiding zijn het T-breds? 2200+?[/quote:e3458e3a00] Yeps en ik heb er al ruim 4 weken een T-bred 2200+ in me pc hangen (zie sig) :) :) ohw. antwoord op de vraag van de topic starter: AMD als je snel en een krappe kas heb Intel als geld geen rol speelt. maar hebben er al meer gezegd hiero. :)
Link naar reactie
[quote:0f73abf7ff="lykele"]Qua stabiliteit is er geen verschil, alleen qua geld. Wel moet ik zeggen dat sommige AMD-gerelateerde artikelen zoals moederborden soms iets onstabieler zijn, maar dit hangt van je keuzes af.[/quote:0f73abf7ff] Zoals?? Ja sommige MSI bordjes zijn fucked up, maar over het algemeen zijn de boards en ook de cjhipsets voor AMD gewoon goed. Er zijn ook heus wel mindere P4 borden hoor met bijvoorbeeld een Sis chipset. Als je voor een P4 hetzelfde merk bord neemt als voor een AMD is het ven stabiel. AMD heeft zelfs over het algemeen een veel grotere keuze aan mobo's en chipsets.
Link naar reactie
[quote:9fe4acabf5="Marcel de Reus"][quote:9fe4acabf5="lykele"]Qua stabiliteit is er geen verschil, alleen qua geld. Wel moet ik zeggen dat sommige AMD-gerelateerde artikelen zoals moederborden soms iets onstabieler zijn, maar dit hangt van je keuzes af.[/quote:9fe4acabf5] Zoals?? Ja sommige MSI bordjes zijn fucked up, maar over het algemeen zijn de boards en ook de cjhipsets voor AMD gewoon goed. Er zijn ook heus wel mindere P4 borden hoor met bijvoorbeeld een Sis chipset. Als je voor een P4 hetzelfde merk bord neemt als voor een AMD is het ven stabiel. AMD heeft zelfs over het algemeen een veel grotere keuze aan mobo's en chipsets.[/quote:9fe4acabf5] nouw de SIS 648 (voor DDR) en de SIS 658 (voor RIMM) zijn hele goeie boards hoor :evil: bewijs: http://www17.tomshardware.com/mainboard/02q3/020720/index.html en info: http://www.sis.com/products/chipsets/oa/pentium4/r658.htm
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...