Ga naar inhoud

Stof naar binnen


Aanbevolen berichten

[quote:b7a575bd46="Marcel de Reus"]Ik gebruik zelf gewoon van dat afzuigkap filter om het stof uit mijn kast te houden en het helpt erg goed.[/quote:b7a575bd46] Maar hoe heb je dat er dan op vast gemaakt. De kast staat op een verhoging en ingebouw zoals op de foto is te zien. Maar stof hou je altijd, maak je TV maar eens open aan de achterkant.
Link naar reactie
[quote:55bdd1c285="Juggernaut"]1x per maand stofzuigen in de kast,... ik heber een speciaal stofzuigerstuk voor. Natuurlijk zet ik de stofzuiger op een laag standje,... en dan ga ik alles gewoon ff af,...[/quote:55bdd1c285] Zoiets zat ik ook maar aan te denken ja, want stof komt er altijd in. Heb net de omgeving (staat wat ingebouwd) maar eens stofvrij gemaakt en de binnenkant komt ook.
Link naar reactie
[quote:a8b2a50d5b="Rodevis"]Ik zou er geen filter voor zetten, dat doet echt veel af aan het effect van de koeling, ik had er ook een filter voor, maar toen ging mijn temp ook ineens een stuk omhoog. Gewoon 1 keer per 2 maanden je kast schoonmaken van binnen.[/quote:a8b2a50d5b] Bij mij scheelt het 1 graad, dus daar hoef ik het niet om te laten. Filter is maandelijks echt goor en wordt vervangen: kast is schoon. Kwestie vangewoon een goed filter nemen.
Link naar reactie
[quote:b122613f6a="diniz"]Je hok heeft er idd flink mee te maken, een maat van me heeft hoogpoolig tapijt en die pc is me toch goor van binnen...[/quote:b122613f6a] heej, dat valt toch wel een beetje mee :wink: nee, is wel zo, icm met dat hoge tapijt is de binnenkant soms echt een stofnest... ook al heb ik alles potdicht, na een tijdje zit ie weer helemaal vol.. moet misschien toch maar eens denken aan een intern afzuigsysteem :wink:
Link naar reactie
[quote:024119fb9f="Juggernaut"]Ook een mogelijkheid is er zo veel of zulke harde fans erin te zetten dat stof niet de kans krijgt zich af te zetten,... BA? :P[/quote:024119fb9f] Nee da werk nie :( Ik heb er zelf aardig wat inhangen: Delta 80HP 5x YStech 80mm 40mm Global Win (northbridhge) 40mm Termaltake (memory) 90mm no-name casefan 2x 40mm op mijn GF4 maar stof komt er wel in hoor zonder filter ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...