Ga naar inhoud

is mij 1700xp te heet


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
toen het vorige week zo warm was, heb ik een vetilator voor mijn "open" systeenkast gezet, en toen vol open. Bleef ik en mijn pctje een stuk cooler. Dat scheelde een paar graden. Bij mij en bij mijn PC. En volgens mij houd het ook die irritante stof weg......alleen jammer dat ik voor de winter een meer permanente oplossing moet zoeken!
Link naar reactie
[quote:8e76f5f701="xiliduur"]toen het vorige week zo warm was, heb ik een vetilator voor mijn "open" systeenkast gezet, en toen vol open. Bleef ik en mijn pctje een stuk cooler. Dat scheelde een paar graden. Bij mij en bij mijn PC. En volgens mij houd het ook die irritante stof weg......alleen jammer dat ik voor de winter een meer permanente oplossing moet zoeken![/quote:8e76f5f701] xtra casefans zou dan waarschijnlijk goed helpen
Link naar reactie
[quote:c3e8ffa433="xiliduur"]toen het vorige week zo warm was, heb ik een vetilator voor mijn "open" systeenkast gezet, en toen vol open. Bleef ik en mijn pctje een stuk cooler. Dat scheelde een paar graden. Bij mij en bij mijn PC. En volgens mij houd het ook die irritante stof weg......alleen jammer dat ik voor de winter een meer permanente oplossing moet zoeken![/quote:c3e8ffa433] Dat had ik ook een tijdje geleden op een warme dag, met een ventilator ervoor ging het een stuk beter. Heb daarom nu 2 fans er bij gezet, 1 zuigend achterin en 1 aan de zijkant blazend. Scheelt een graad of 10 op de videokaart en CPU en ongeveer 5-8 graden in de kast zelf. [img:c3e8ffa433]http://home.wanadoo.nl/bajnoksag/plaatjes/casefan.jpg[/img:c3e8ffa433]
Link naar reactie
[quote:7844e85734="xiliduur"]Ja er moetenzeker was fan's in mijn kast komen, alleen is de elende dat ik in mijn kast maar een plek heb voor een fan, en daar kan ik geen plaatsen omdat ik dan tegen de cpu fan op komt, gewoon te weinig plek. Ik moet dus ook een nieuwe kast gaan kopen, een bigtower.[/quote:7844e85734] je kunt ook gewoon in zij, voor, achterkant of zelfs aan de bovenkant gaan zagen. Nieuwe tower is natuurlijk ook een optie. Ik zou dan gelijk voor de Chieftec DA-01-WD gaan. Dat is een reuze praktische en mooie bigtower. De fans klik je zo in de daarvoor bestemde holdertjes, geen schroeven oid nodig. Ook Cdroms klik je er zo in en de HD cages schuif je er zo in en uit.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...