Ga naar inhoud

Past die duron 1200


Aanbevolen berichten

Ik heb denk ik een simpel vraagje waar ik maar geen antwoord op kan krijgen de handleiding en de website van de fabrikant vermelden hier niets over. Wat is de snelste processor die op een asus A7V moederbord past. er zit nu een Amd Athlon 800mhz op (socket A) en wil op de komende pc dumpdag een Amd duron 1200 of 1300 halen, ik kan alleen nergens vinden of deze erop past. Alvast bedanbkt Kevin
Link naar reactie
[quote:dea979ce1e="BA"]Ja dat past als het goed is qua MP settings etc. Hij gebruikt ook een 200 Mhz (100) FSB, dus dat zou die KT133 makkelijk moeten kunnen hebben. Het enige wat ik niet weet is of de morgan cores ook ondersteund worden door de bios van dat mobo, dat zou je op moeten zoeken.[/quote:dea979ce1e]de morgan core loopt op 1.70 volt
Link naar reactie
Hoe kan je erachter komen of die morgan cores ook worden ondersteund het boekje zegt er niets over. :( Ik wilde net ff een andere cooler monteren, eentje die ik van een vriend kon overnemen en die beter zou moeten koelen dan de merkloze die er nu in zit maar krijg dat beugeltje met geen mogelijkheid los. Hoe doe je dat of is het een kwestie van grof geweld gebruiken op dat ding? Kevie
Link naar reactie
dacht dat ie de morgan cores wel ondersteund, maar kijk voor de zekerheid even op de asus sites..... de meeste goedkopere koelers kun je het beste losmaken door een met een schroevendraaier het lusje vooraan naar beneden en iets naar de kant te duwen. (voorzichtig dat je niet uitschiet en het moederbrd beschadigt!!) De Duudere koelers hebben meestal een soort hendel die wat comfortabler los te maken zijn (zoals de coolermaster HHC-001).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...