Ga naar inhoud

Knoppie indrukken voordat pc verder gaat booten????


Aanbevolen berichten

Ik heb een beetje een vaag probleem :roll: ...als ik de computer aanzet stopt hij ineens met booten als ie net de processor heeft herkend en voordat hij het geheugen gaat tellen. Dan gaat het ACPI lampje knipperen en moet ik op een willekeurige knop drukken voordat hij weer verder gaat. Iemand enig idee waardoor dit kan komen.
Link naar reactie
Bios heb ik wel al gechecked, kan er niks in vinden. Heb hem ook al een paar keer gereset en defaults geladen niks helpt en systeem functioneerd daarna wel normaal. Althans in WinXP Pro niet in Win98SE. In 98 gaat de computer steeds standby staan als ik hardware installeer (het moment dat hij om een driver disk gaat vragen, normaal stop je er dan een cdtje in en gaat hij verder met installeren, maar nu gaat ie standby en krijg ik hem nooit weer wakker. Raar maar waar :-? Mn onboard geluidskaart doet het in 98 trouwens ook niet terwijl deze het in XP wel doet....dat zijn wel weer genoeg vragen dacht ik zo
Link naar reactie
Om wat voor systeem gaat het eigenlijk? wat meer infon zou wel handig zijn. Ik heb laatst nog aan me server lopen klooien (zit nu een MSI K7T Pro2 in) Die wilde ook niet booten als ik de powerknop indrukte, daarna moest ik eerst resetten. Dat bleek aan de voeding te liggen, een andere erin en het was opgelost.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...