Ga naar inhoud

PCMark2002 scores


Aanbevolen berichten

D'r schijnt wel een website te zijn (weet niet waar), waar je je OEM-bios kunt vervangen door een andere voor DELL-systemen, zodat je al die opties weer kunt aanpassen. Verder BA, ben ik uitermate tevreden met het apparaat. Hij is vlot, stabiel, stil... errug stil, denk qua performance van OEM's toch 1 van de betere in de 1.7 Ghz-tak, qua OEM-PC ook 1 van de betere als ik alles bij mekaar optel. Overklokken dat is een ander verhaal ja. Dan wordt je beperkt in je mogelijkheden, natuurlijk vanwege de 3 jaar on-site garantie die ze d'rop geven. Daarom zit alles "dicht" natuurlijk om discussies, wel of niet garantie te voorkomen. Zijn er nog meer mensen zodat ik m'n PCMarkscore kan vergelijken ? groet, Aswin
Link naar reactie
Nou, dan zit ik met m'n PCMar2002 score toch helemaal niet slecht. Zeker m'n overall-performance (niet alleen CPU) met m'n Harddisk, memory en m'n Radeon 8500 d'rbij versla ik wel het een en ander... :-) Alleen m'n CPU-score laat altijd wel wat lagere score zien dan jullie, de rest zit vaak hoger. Ben niet ontevreden.... Groet, AswinW
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...