Ga naar inhoud

HELP.!!! BiosUpdate is Mislukt.!!


Aanbevolen berichten

[quote:a05aa4cf39="egslim"]Dit is dus de reden dat ik het er niet mee eens ben wanneer mensen hier aan beginners te gemakkelijk adviseren "effe de BIOS te updaten".[/quote:a05aa4cf39] Zelf was ik al een beetje bang dat het fout zou gaan, ik doe het liever ook niet als het niet nodig is/was.... Maar ik kan van iemand een 1400 TB overnemen, maar ik moest eerst daarvoor mijn BIOS UpDaten....,[b:a05aa4cf39]het is gelukt gelukkig[/b:a05aa4cf39], En de TB 1400 kan er vanavond in.......(hoop ik)
Link naar reactie
true... maar wat bedoel je daar precies mee? Ik raad bijv. best wel eens iemand aan om de bios te flashen, maar dan is het ook echt nodig... in een geval van bijvoorbeeld: iemand heeft een mobo die tot de AXP 2000+ ondersteunt en hij/ zijn wil een AXP 2200+ plaatsen, dan is bios update de enige mogelijk lijkt mij ;)
Link naar reactie
Ik ben op dit forum ook wel eens het advies tegengekomen dat wanneer een nieuweling z'n 3DMark score wil ophogen hij maar eens een BIOS update moet proberen. "Omdat een nieuwe BIOS altijd beter is." Ook is een BIOS update wel genoemd als oplossing voor een probleem zonder eerst andere mogelijkheden te overwegen. Stabiliteitsprobleem? BIOS updaten! Heb je de chipsetdrivers eigenlijk wel geïnstalleerd?
Link naar reactie
Klopt wat je zegt. Ik kijk bij MSI regelmatig naar nieuwe bios-updates. Er staat dan een beschrijving bij wat de wijzigingen tov de vorige versie zijn. Als ik die niet nodig heb (bijv: herkennen van nieuwe hardware) heeft het geen zin een bios-flash uit te voeren. Wel is het zo dat een nieuwe computer/moederbord vaak het eerste (fabrieks)bios heeft en is een update wel zinvol. Het maakt het systeem vaak direct een stuk sneller en stabieler.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...