Ga naar inhoud

comp. opbouwen


Aanbevolen berichten

Ben bezig met het opnieuw in elkaar zetten van een oude pentium 200mhz. Gewoon om er wat van te leren. De comp. deed het altijd prima. Had ff het moederbord+plaat losgemaakt van de kast. daarna weer teruggeplaatst. En verder nog niets veranderd alleen het geheugen, kan namelijk ook sdram in. Als ik hem aan zet begint de hdd te werken. En je hoort de "beginpiep" Alleen houdt ie niet meer op met piepen, en de monitor slaat ook niet aan. Heb alles losgemaakt en opnieuw aangesloten, maar het probleem blijft. Heb nu aangesloten: -HDD -processor+cooler -videokaart -32 mb edoram Verder helemaal iets eraan. Volgens mij heb ik alles goed aangesloten. Heeft iemand een idee, alvast bedankt
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:0f8ef05669="Marty Le Roy"]:D :lol: Er lag zeker wat op zijn toetsenbord. Dan krijg je ook continue die piepjes.[/quote:0f8ef05669] Is het jou hobby topics uit Augustus naar boven te halen oid? :evil: Het onderwerp is al lang afgesloten, reageer daar dan niet meer op en zeker niet met zo'n nutteloze domme post.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...