anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 Ik weet niet of het bekend is.. zo ja dan brand je me maar af :lol: The CPU RightMark (CPU RM) benchmark is meant for objective performance measurement of modern and future CPUs in various computational tasks such as computational modeling of physical processes and solving of 3D graphics problems. The emphasis is placed on testing under the load of a CPU-RAM link and FPU/SIMD units. [url=http://cpu.rightmark.org/download/cpurm1p01bin.zip]Benchmark[/url] http://cpu.rightmark.org/ Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 CPU Test results (16/08/2002, 01:41:01) System: Microsoft® Windows 2000 Professional Version 5.0 (Build 2195 : Service Pack 2) CPU: AMD Athlon(tm) XP 1800+, Current clock 1540 MHz, L2 cache 256 K Memory: 523760K total, 361668K free, (add type, clock here..) Chipset: (add ID string here) Display mode: 1024 x 768 @120 Hz, 32bpp Viewport size: 100 x 75 percent Dynamic camera: No Offscreen rendering: Yes Renderer Instruction Set: SSE + Enhanced MMX Shadows: Yes, quality Textures: Yes Test start/stop frames: 100 / 700 Solver Instuction Set: FPU Testing Model: Model1 Math Solving Time: 3.35272 (179.26 fps) Prerendering time: 1.05424 (570.08 fps) Rendering time: 16.2821 (36.91 fps) Number of rendered frames: 601 (29.05 fps) Rest van mijn systeem: Matrox Parhelia Gigabyte 7VRXP Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 Deze list kun je krijgen door je results te saven. Daarna copy/paste Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 geinig :) een benckmark-prog puur op de snelheid vd cpu + geheugen gebaseerd. -------- win98, 512sdram@133/2-2-3, xp1700+@1460mhz (zelfde settings als Slashhead) Math Solving Time: 3.53914 (169.82 fps) Prerendering time: 1.23464 (486.78 fps) Rendering time: 17.4354 (34.47 fps) Number of rendered frames: 601 (27.06 fps) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 System: Microsoft® Windows XP Professional Version 5.1 (Build 2600) CPU: AMD Athlon(tm) XP processor, Current clock 1667 MHz, L2 cache 256 K Memory: 523828K total, 354176K free, (add type, clock here..) Chipset: (add ID string here) Display mode: 1024 x 768 @70 Hz, 32bpp Viewport size: 100 x 75 percent Dynamic camera: No Offscreen rendering: Yes Renderer Instruction Set: SSE + Enhanced MMX Shadows: Yes, quality Textures: Yes Test start/stop frames: 100 / 700 Solver Instuction Set: FPU Testing Model: Model1 Math Solving Time: 3.13482 (191.72 fps) Prerendering time: 1.09189 (550.42 fps) Rendering time: 15.5735 (38.59 fps) Number of rendered frames: 601 (30.35 fps) Getest met XP2000+ ECS-K7VZA moederbord 512MB PC133 GeForce 4TI4200 (64MB) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 Geinig :D System: Microsoft® Windows 2000 Professional Version 5.0 (Build 2195 : Service Pack 2) CPU: AMD Athlon(TM) XP 2100+, Current clock 1858 MHz, L2 cache 256 K Memory: 523808K total, 385536K free, (add type, clock here..) Chipset: (add ID string here) Display mode: 1024 x 768 @75 Hz, 32bpp Viewport size: 100 x 75 percent Dynamic camera: No Offscreen rendering: No Renderer Instruction Set: SSE + Enhanced MMX Shadows: Yes, quality Textures: Yes Test start/stop frames: 100 / 700 Solver Instuction Set: FPU Testing Model: Model1 Math Solving Time: 2.7911 (215.33 fps) Prerendering time: 0.881255 (681.98 fps) Rendering time: 13.3305 (45.08 fps) Number of rendered frames: 601 (35.35 fps) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 waarom staat bij mij offscreen rendering uit? :o raar Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 System: Microsoft® Windows 2000 Professional Version 5.0 (Build 2195) CPU: AMD Athlon(tm) XP 1800+, Current clock 1545 MHz, L2 cache 256 K Memory: 261616K total, 165132K free, (add type, clock here..) Chipset: (add ID string here) Display mode: 1024 x 768 @85 Hz, 32bpp Viewport size: 100 x 75 percent Dynamic camera: No Offscreen rendering: No Renderer Instruction Set: SSE + Enhanced MMX Shadows: Yes, quality Textures: Yes Test start/stop frames: 100 / 700 Solver Instuction Set: FPU Testing Model: Model1 Math Solving Time: 3.39287 (177.14 fps) Prerendering time: 1.06919 (562.11 fps) Rendering time: 25.4511 (23.61 fps) Number of rendered frames: 601 (20.09 fps) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 hmmm mijn Prerendering time is in verhouding veel minder sdram vs ddr-ram? waarschijnlijk wel.... de rest vd onderdelen zijn dan toch niet zo slecht :) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.