Ga naar inhoud

Aopen moederbord AK73(A)-V (Hot or Not)


Aanbevolen berichten

Of het moederbord stabiel is weet ik niet, maar als het goed is wel heh ;) Ik neem aan dat het hier om een tweedehands pc gaat (de prijs)? Dan kan je hem toch draaiend zien, of niet? :) Verder is het een 'leuk systeem' en voor die prijs (denk ik zo) een goede aankoop...... MAAR, dat ligt eraan wat je ermee wilt doen. Spellen spelen? Veel verder dan UT en Medal of Honor op 640x480 kom je niet denk ik. Als je dan daarvoor nog wilt gaan upgraden enz. dan kom je veel te duur uit.
Link naar reactie
[quote:3bd39debaa="diniz"][quote:3bd39debaa="Plopeye"]Dit is een NIEUW systeem !!! dus geen 2e hands..... Draait met gemak op 1300.... Super leuk kastje voor weinig geld.... 8)[/quote:3bd39debaa] Hoe weet jij dat...[/quote:3bd39debaa] ik denk omdat plopeye hem zelf te koop aanbied :wink: is wel een grappig systeem, maar zoals al gezegd, is niet echt een supersysteem voor de toekomst, ga je veel gamen dan moet je er nog weer meer geld achter aan gooien... mobo is volgens mij ook wel goed, is dat geen ASUS ofzo?? zoek maar eens op marktplaats.nl staan soms wel leuke en stukken snellere systemen voor iets meer. ik zou iig geen 399 euro voor dit setje neer tellen...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...