Ga naar inhoud

Casemodding


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Zeker weten wel een mooie mod :) Me broertje is een ferrari fan en heeft ze kast al rood gespoten, maar hier kan ie tot nog toe alleen maar van dromen ;) Maar ik heb 1 vraagje, heb je de prijs van die Sunon fans opgezocht? Ik heb er ook 2 liggen, gekocht bij de Eurosound (voormalig Display), daar kostten ze maar 5 euro per stuk!
Link naar reactie
[quote:c8fdb01529="Richard16"]Zeer Mooie kast! Ik ben laatst ergens een site tegengekomen waarin ze uitlegden hoe je ledjes in je koelers kunt maken. Je krijgt dan zo'n mooi effect. weet misschien iemand de link van deze site?? Ga ook maar es beginnen met casemodding. :lol:[/quote:c8fdb01529] Nu we het toch over fans hebben: het geeft een heel cool effect om je fan te spuiten in verschillende kleuren, bijvoorbeeld buitenkant geel en de bladen om en om rood en orange. Heb ik bij ons op school gezien, ziet er echt vet uit 8)
Link naar reactie
[quote:d1ae84a394="SevEN2507"]Zeker weten wel een mooie mod :) Me broertje is een ferrari fan en heeft ze kast al rood gespoten, maar hier kan ie tot nog toe alleen maar van dromen ;) Maar ik heb 1 vraagje, heb je de prijs van die Sunon fans opgezocht? Ik heb er ook 2 liggen, gekocht bij de Eurosound (voormalig Display), daar kostten ze maar 5 euro per stuk![/quote:d1ae84a394] Dit zijn niet de goedkopere met glijlagers, deze zijn met kogellagers. En toen waren die nog vrij duur. En ik weet niet meer precies wat ze toen gekost hebben, want ik had ze nog liggen, En de mod is al bijna een jaar geleden gedaan :)
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
beetje overbelicht maar je ziet de bedoeling... tracmanmarble+ met ingebouwd amber ledje. [img:846a00b554]http://members.chello.nl/r.band/pc/Image5.jpg[/img:846a00b554] [img:846a00b554]http://members.chello.nl/r.band/pc/Image8.jpg[/img:846a00b554] [img:846a00b554]http://members.chello.nl/r.band/pc/muisled2.jpg[/img:846a00b554]
Link naar reactie
Dat je nu alle kabels enz. niet is wel een minpuntje ja. Voor de rest een erg stoere case hoor! 8) Het mooiste zou zijn als je alle kabels samen in een soort hulsje/hoesje doet, alsof het 1 dikke kabel met wat aftakkingen is. Denk ook aan die TROEP van kabels aan de achterkant, want dat ziet er ECHT niet uit :P
Link naar reactie
Ja ieder z'n smaak natuurlijk :-? Ik vindt t toch aardig gelukt en inderdaad die kabels zien er niet uit ik moet ook nog ff van die ronde IDE kabels halen. Weet nog niet welke, zijn er ook al zoveel van net als div kasten, kijk iedereen koopt een kast die hij of zij mooi vindt maar een kast helemaal zelf bouwen ja vondt ik toch t mooiste, en ik vind t aardig goed gelukt, tja smaken verschillen.. 1 ding is zeker er is niemand die dezelfde heeft. vindt ik ook wel tof.
Link naar reactie
Dat at S0epkip zegt wil ik dus ook doen dmv een soort plastic buis, die gekruld is en dus na elka slag een snee heeft waar een kabel in of uit kan en dan met zwart tape aftapen. Dan heb je idd 1 grote streng door je kast. De rounded IDE's moet je ff bij de OC shop bestellen 30 euro voor 2 ATA133 en een FDD, alledrie 90 cm,
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...