Ga naar inhoud

MSI 6198 met toetsenbordperikelen


Aanbevolen berichten

Ik heb het al een keer geprobeerd maar nog maar een keer; Ik heb na een schone installatie problemen met het toetsenbord. Niet metteen maar na een dag of zo,dan werken de toetsen met andere tekens\letters. Het systeem werkt met een P3 667 mhz. \ 192mb sdram.\ Ati 8mb Agp \ Phillips cd brander \ ? 13 gb hd. Ik heb de schijf al voorzien van een schone installatie met windows 98SE,ander toetsenbord,bios geflasht en de meest recente drivers gebruikt. Het systeem is ook al gescand op virussen met Noton \ MCfee \ Trend Housecall. Is er iemand die misschien nog een optie heeft of bekend is of er problemen zijn met dit moederbord (MSI6198) Bvd.
Link naar reactie
Dat zal het denk ik ook niet zijn,het enige programma wat draait naast Windows 98SE is MSN, en ik heb met andere pc's geen problemen dat MSN de toetsenborden veranderd.. Zou er misschien wat op het moederbord kapot kunnen zijn? Ik wil wel een ander moederbord proberen,maar heb ik dan wel een goeie kans dat hij het goed (blijft) doen? greetz.
Link naar reactie
[quote:3f9d9eebaf="H"]Dat zal het denk ik ook niet zijn,het enige programma wat draait naast Windows 98SE is MSN, en ik heb met andere pc's geen problemen dat MSN de toetsenborden veranderd.. Zou er misschien wat op het moederbord kapot kunnen zijn? Ik wil wel een ander moederbord proberen,maar heb ik dan wel een goeie kans dat hij het goed (blijft) doen? greetz.[/quote:3f9d9eebaf] Probeer een leuke deal te sluiten met een pc winkel in de buurt zo van ik koop het, probleem niet weg, mag mobo terug.
Link naar reactie
Het toetsenbord heb ik ook al vervangen door een nieuwe. De virusscanners zijn natuurlijk ook programma's maar zonder deze gebeurde het ook,ik begon namelijk aan een virus te denken,dus heb ik er maar een paar verschillende over heen gegooid. Ik heb ook al eerder op dit forum gevraagd of ik dit probleem misschien kon omzeilen door een usb bordje aan te sluiten,echter ik word al een klein beetje ziek van het aantal borden wat ik hier in huis heb (er zit echter niet 1 usb exemplaar bij). Dus als ik wat moet aanschaffen wil ik wel een redelijke kans maken dat dat lukt. De optie om naar een computerzaak te gaan vind ik ook niet echt wat. Hier in de buurt Vobis (al gevraagd;verkoopt geen socket 370 bord meer) en 2 kleine prutzaken (wisten niet eens of 133 mhz geheugen ook in een systeem met 100 mhz kon en ruilen daar doen we niet aan)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...