Ga naar inhoud

Hoogste waarde 3DMARK2001


Aanbevolen berichten

//Benmen Je geheugen wil blijkbaar niet verder dan cas 2. maar dat is al snel hoor. cpu/memory frequancy ratio moet je gewoon op Auto of op 1:1 laten raar dat een van je pci kaarten niet verder komt dan 34 a 35mhz, dat is niet heel erg ver overgeklokt voor een pci kaart. //Fr4ggie Ik had niet goed gekeken en wist daardoor niet dat je een GF2 MX had/heb. je heb idd meer aan de 27.42 of 29.42 driver. dowload ze @ www.guru3d.com
Link naar reactie
//turbulence Ik heb daar totaal geen last mee gehad toen ik die 13022 punten haalde met 3dmark. geen enkele artifact en alles liep prima. //Benmen de PCI loopt op 33mhz en de AGP op 66mhz. en zijn gekopeld aan je FSB net als je geheugen. PCI is 1/4 deel van je fsb en de AGP 1/2 dus als je fsb van 133 naar 140 gaat dan gaat je pci van 33 naar 35 en je AGP van 66 naar 70mhz. daar doe je niets aan dat hoort bij elkaar. sommige moederbordenbeiden de mogelijkheid om de PCI ratio van 1/4 naar 1/5 of zelfs 1/6 te wijzigen.
Link naar reactie
[quote:6c2570c503="Red Dragon"]//Marcel Het is algemeen bekend dat verhoudings gewijs een TI 4200 core veel beter is te ocen als een ti 4400 core en een ti 4600 weer het minst is te ocen. dat wist je toch wel? Als er te weinig Ti4200 exemplaren beschikbaar zijn worden er gewoon ti 4400 exeplaren under geklokt op gezet. dat is bij AMD en Intel net zo.[/quote:6c2570c503] heh, is dat zo joh, geinig, maar kun je er op de een of andere manier ook achterkomen wat voor core er op zit? net als dat je een cpu unlocked en die is ook ondergeklokt, dan geeft ie toch ook automatisch aan wat de originele snelheid is.. kun je dan ook je Ti-4200 unlocken????
Link naar reactie
nee joh de TI 4200/4400/4600 zijn alle maal NV25 chipies. zijn alle 3 het zelfde en komen alle 3 van de zelfde lopende band af. van een ti 4200 een ti 4600 maken doe je heel simpel. gewoon OCen en klaar. mijn dode ti 4400 liep ook makkelijk op 300/650. het heeft niets met unlocken en zo te maken. er word gewoon een NV25 chip gemaakt. en die hoog lopen krijgen een ti 4600 stempel en de wat mindere een ti 4400 en de rest ti 4200. als de productie zo goed loopt dat er bijna geen ti 4200 chipies zijn maken ze gewoon de hoger geklasificeerde NV25 chipies een ti4200 en als je die net heb. dan heb je mazzel. ik heb wel is gehoord van een ti4200 met zijn core 250@330 liep. das erg hoog.
Link naar reactie
In dat geval even goede vrienden ;) Met die pot en die ketel bedoelde ik dat jij zelf ook volledig onnodig op Benmen reageerde, aangezien 2 mensen er al wat van gezegd hadden. Dat jij me wijst op OT heb ik absoluut geen problemen mee, maar je moet alleen niet zeggen dat ik alleen op postcount ed uitben. Ik vind ook dat Boerke87 groot gelijk heeft, maar ik wilde dit toch even kwijt. Dus: Als ik OT ga geef me gerust een rotschop, maar formuleer het voortaan aub wat beter.
Link naar reactie
[quote:8bcf405e88="BA"]Mja, wat RD meer bedoelt denk ik zijn vaak onnodig antwoorden, waar allang een oplossing staat, of een toevoeging die helemaal geen nut heeft, zoals bij die sisoft draad als voorbeeld. Dan ontstaat wel heel erg de indruk dat je wel op postcount uit bent.[/quote:8bcf405e88] Ik dacht adt het de bedoeling was dat het weer over 3DMark scores ging :D // Ik heb absoluut niet op postcount uit en als die indruk onstaat is ie verkeerd. In dat sisoft draad gaf ik gewoon een aanvulling op jouw informatie, namelijk dat Sisoft Sandra zoals de topicstarter beweerde in principe idd duur en groot is, maar dat er ook een free-versie is en dat is degene die jij bedoelde.
Link naar reactie
Krijg die Radeon [b:95a8f0799f]niet[/b:95a8f0799f] van Eynstein in bruikleen of zo hoor. nee ik moet gewoon wachten tot me ti4400 weer is gerepareerd. gelukkig heb ik nog meer goeie contacten waar ik een Videokaart kan lenen :) voordat Leadtek me ti4400 heeft gerepareed kan er wel weer een maand voorbij zijn :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...