Ga naar inhoud

Cooling AMD XP2100+


Aanbevolen berichten

Hai, allemaal. Mijn AMD XP 2100+ CPU zit in een minitower op een Gigabyte GA-7VRXP moederbord. Het type cooler weet ik niet precies maar het is een vrij forse en hij maakt 3012 rpm/min. Met de kast open wordt de system-temp gem. 42 graden en de CPU gem 54 graden. (12 augustus 2002) volgens het progje EasyTune4. Zijn deze temperaturen gebruikelijk?, want ik wil nog een extra cooler plaatsen. Wat is het beste, om koele lucht naar binnen te blazen of om de warme lucht af te zuigen? kan de werking van de CPU-fan er nadelig door beinvloed worden? Alvast bedankt voor de reactie. Gribertus
Link naar reactie
[quote:bee09a2348="gribertus"]Hai, allemaal. Mijn AMD XP 2100+ CPU zit in een minitower op een Gigabyte GA-7VRXP moederbord. Het type cooler weet ik niet precies maar het is een vrij forse en hij maakt 3012 rpm/min. Met de kast open wordt de system-temp gem. 42 graden en de CPU gem 54 graden. (12 augustus 2002) volgens het progje EasyTune4. Zijn deze temperaturen gebruikelijk?, want ik wil nog een extra cooler plaatsen. Wat is het beste, om koele lucht naar binnen te blazen of om de warme lucht af te zuigen? kan de werking van de CPU-fan er nadelig door beinvloed worden? Alvast bedankt voor de reactie. Gribertus[/quote:bee09a2348] Wat voor kast heb je? Voor in en achter uit is een aardig systeem maar bij sommigen werkt het beter als je voor uit en achter op in hebt staan. Proberen dus. Zelf heb ik chieftec 2 voor op in en achter 2 op uit en dubbele psu fan staat ook op uit. (oh ja en nog een fan in zijdeur ook op uit.) Die warme lucht moet je goed afvoeren
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...