Ga naar inhoud

Hoogste waarde 3DMARK2001


Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:522d2a0eec="Red Dragon"]Ach ja, Marcel bemoeit zich ook overal mee. anders komt ie niet aan genoeg posts om in de top 10 te komen. ok laten we nu weer 3dmark scores posten. kan wel ff een run doen met me TNT2 die ik nu tijdelijk heb ivm me defecte ti 4400. wel geinig in mijn pc :)[/quote:522d2a0eec] Er is een gezegde: het was iets met een pot en een ketel...
Link naar reactie
[quote:0443ee6548="Booster"][quote:0443ee6548="Red Dragon"]Ach ja, Marcel bemoeit zich ook overal mee. anders komt ie niet aan genoeg posts om in de top 10 te komen.[/quote:0443ee6548] Ja dat is wel zo![/quote:0443ee6548] En waar baseer jij dat op? Ik zit hier op het forum met het zelfde doel als jullie neem ik aan (neem ik aan): - namelijk mensen helpen hun probleem op te lossen of vraag te beantwoorden - zelf vragen stellen en dingen over computers leren - het een beetje netjes proberen te houden met zijn allen Die post kunnen me werkelijk GEEN ruk schelen. Je hebt mij nog nooit horen zeggen zoals anderen (ik noem maar geen namen) in het groot [size=18:0443ee6548]4000[/size:0443ee6548] post oid. Ik hecht daar totaal geen waarde aan en let er ook niet op. In de top10 zit ik voor zover ik weet nog alng niet en het interessert me ook geen f*ck. Ik vind het ook een behoorlijk rot opmerking van Draakje en al helemaal omdat het niet waar is en hij er ZELF ook op reageert. En ik ben dus geen soep aan het koken ;) Ik zit hier voor mijn lol en niet om een hoog postcount oid te halen. //Red Dragon zo'n k*t opmerking had ik nou juist niet van JOU verwacht :cry: heb ik ooit comentaar op jouw manier van mensen helpen op dit forum geleverd? ik vind het behoorlijk waardeloos op zo'n ongeloofelijke onzin opmerking te plaatsen
Link naar reactie
[quote:0c8e8a2b24="Marcel de Reus"]Die post kunnen me werkelijk GEEN ruk schelen. Je hebt mij nog nooit horen zeggen zoals anderen (ik noem maar geen namen) in het groot [size=18:0c8e8a2b24]4000[/size:0c8e8a2b24] post oid.[/quote:0c8e8a2b24] He LOL.. dat was IK.. en dadelijk doe ik het weer als ik er 5000heb :D :D :D :D [quote:0c8e8a2b24="Marcel de Reus"] Ik hecht daar totaal geen waarde aan en let er ook niet op. In de top10 zit ik voor zover ik weet nog alng niet en het interessert me ook geen f*ck. Ik vind het ook een behoorlijk rot opmerking van Draakje en al helemaal omdat het niet waar is en hij er ZELF ook op reageert. En ik ben dus geen soep aan het koken ;) Ik zit hier voor mijn lol en niet om een hoog postcount oid te halen. //Red Dragon zo'n k*t opmerking had ik nou juist niet van JOU verwacht :cry: heb ik ooit comentaar op jouw manier van mensen helpen op dit forum geleverd? ik vind het behoorlijk waardeloos op zo'n ongeloofelijke onzin opmerking te plaatsen[/quote:0c8e8a2b24] Je hoeft je niet zo druk te gaan maken om 1 opmerking, het was niet de bedoeling om maar meteen een kwaadaardige sfeer te creëren. Als ik je hier mee heb gekwetst sorry hoor, de opmerking was gericht op de OFF_TOPIC opmerkingen die jij naast je goede post plaatst. als je dat niet begrijpt jammer. Je weet zelf wel dat je naast je goede posts die je maakt vaak met dingen bemoeit waar je net zo goed niet hoeft te posten (hoe goed ook bedoeld). Zoals de opmerking die ik maakte over Benmen. Sommige posten hebben dan ook een hoog MSN gehalte. Als je al die posten achterwegen laat dan heb ik totaal geen opmerking cq commentaar op jou posts. En nu niet komen met de pot verwijt de ketel. En dat soort dingen. Want je weet zelf wel dat het aantal off-topic post van mij op een veel lager aantal liggen als die van jou. [color=green:0c8e8a2b24]Om er maar een eind aan te maken, sorry als ik je in jou ogen onterecht heb bejegend, en let op de kwaliteit en zinnigheid van je posts. (dat geld ook voor mij en anderen op dit forum)[/color:0c8e8a2b24] //Boerke87 Ik ben het met je eens dat dit meer voor PM en MSN e.d is maar wou dit publiekelijk even recht zetten
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...