Ga naar inhoud

Game Computer


Aanbevolen berichten

[quote:c8f2f7e222="Velox"]ik heb geen budget, maar ik wil het toch niet al te duur maken.. ik dacht aan zo'n E2000,- voor de hele comp (exclusief monitor). en ik wil ook niet dat deze comp binnen 3jaar zwaar verouderd is dus......[/quote:c8f2f7e222] Het word al goedkoper.... 8) [b:c8f2f7e222]Overklokken[/b:c8f2f7e222] Overclocking. Een instelling (jumper) op het moederbord veranderen om de processor sneller te laten draaien. Poging om de MHz te verhogen. Natuurlijk wordt dit door de makers van de processors sterk afgeraden, ook verlies je door deze zet de garantie. (pc woordenboek)
Link naar reactie
Ik heb nieuws voor je, die 3 jaar ga je niet halen. Ik kocht 2 jaar terug een state of the art machine en de CPU/mobo was na een jaar al achterhaald (en ingeruild) en de videokaart loopt nu ook op zijn laatste benen. En wat [b:e9bec1fe7e]ik[/b:e9bec1fe7e] zou kopen voor dat geld als gamepc? Intel P4 1.6A bij Eynstein die getest is op 2.6 Ghz Bijpassend Gigabyte moederbord waarschijnlijk 512MB Samsung DDR DIMM even wachten op een ATI Radeon 9700Pro DVD spelertje brandertje Western Digital 1200 JB hdd SB Audigy (die ik zou aansluiten op m'n stereo) Leuke Chieftec/Antec kast met een Enermax voeding Zoiets zou het hoogstwaarschijnlijk wel worden :)
Link naar reactie
Inderdaad, mijn pc is dik twee jaar oud en nu al zijn er mensen op het forum hier die hem niet meer accepteren als een computer maar als een oud bak. Dus drie jaar is wel wat overdreven als eis voor up-to-date-heid. En idd, die ati9700 zal een goede kaart worden, trot die tijd maar een GF4TI4600. En waarom een 1.6A, er zijn wel 2.4GHZ die wel 3 GHZ of meer kunnen halen hoor (of buiten budget dan?)
Link naar reactie
[quote:4ea305eb6b="egslim"][quote:4ea305eb6b="Speedy"]Nee, maar wel een mooie zekere oc. Die 2.4's moet je maar mee afwachten, dat halen ze lang niet allemaal.[/quote:4ea305eb6b] Datzelfde geldt voor de 1,6A[/quote:4ea305eb6b] op eynstein.nl kan je CPU's kopen die zeker de 2.6ghz halen :) En waar ik de onderdelen zou kopen? www.tweakers.net/pricewatch.dsp daar de goeie shops voor lage prijzen uitzoeken. En als je het niet vertrouwd of niet zo handig bent dan bij de zaak om de hoek voor wat meer geld.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...