Ga naar inhoud

2000Xp voltage?


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb van de xp 2 mp gemaakt, dat werkt goed maar cpu 1 is 9 graden warmer dan cpu 2 kan dat aan het voltage liggen cpu 1 is 1,76 vlot en cpu 2 is 1,70 volt het voltage doet het moederboard auto een dual asus cpu 1 is 52 graden cpu 2 is 43 graden alvast bedankt ------- edit--- 170 volt is idd erg veel :) --------edit---
Link naar reactie
[quote:fcbde55529="Ra"]Hoi ik heb van de xp 2 mp gemaakt, dat werkt goed maar cpu 1 is 9 graden warmer dan cpu 2 kan dat aan het voltage liggen cpu 1 is 1,76 vlot en cpu 2 is 1,70 volt het voltage doet het moederboard auto een dual asus cpu 1 is 52 graden cpu 2 is 43 graden alvast bedankt ------- edit--- 170 volt is idd erg veel :) --------edit---[/quote:fcbde55529] ja dat temp verschil ligt aan het voltage, maar ook aan de belasting van de proc.
Link naar reactie
[quote:d8988f9850="igg"]niet alleen daaraan, maar de ene proc zit recht boven de (hete) videokaart, de andere niet....[/quote:d8988f9850] ja dat zou best eens kunnen ja maar bij mijn vorige dual moederbord (asus)en mijn vorige cpu`s was de temp bijna gelijk op 0,5 graden na hoe heet mag je cpu eigelijk worden
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...