Ga naar inhoud

wie kan mij helpen ??verkeerd ge format denk ik


Aanbevolen berichten

:oops: ik heb mijn computer geformateerd maar toen heb ik een nieuw besturings systeem er op gezet windows me ging allemaal goed maar als ik hem dan weer opstart geeft hij de fout TIJDENS HET INITIALISEREN VAN APPERAAT IOS!! ER IS EEN BESCHERMINGSFOUT OPGETREDEN U DIENT DE COMPUTER OPNIEUW OP TE STARTEN. en dan doe je dat en krijg het zelfde probleen windows type is orgineel.heb al veel geprobeerd op nieuw format en weer windows er op maar steeds de zelfde fout weergegeven ik weet het niet meer jullie ????alvast bedankt voor enige tips. :lol: :roll:
Link naar reactie
Waarschijnlijk wordt er een verkeerde driver geladen voor 1 van de apparaten. Je kunt proberen alle kaarten die niet strikt noodzakelijk zijn te verwijderen en daarna je schijf opnieuw te formatteren en Windows opnieuw te installeren. Installeer alleen wat standaard door windows wordt gevonden. Start opnieuw op. Heb je dan het probleem nog, dan zit dat in een driver van 1 van de standaard componenten. Ook kan het een conflict zijn tussen kaarten. Door de eerste procedure te hanteren ben je die waarschijnlijk oook kwijt. Een andere mogelijkheid is dat er ergens in het systeem een kabeltje of kaart niet goed is aangedrukt, waardoor er een onvoldoende kontakt ontstaat. Lukt het opstarten nu wel, installeer dan 1 voor 1 de kaarten met de bijbehorende drivers. Blijkt er dan iets mis te gaan, weet je tenminste waar de fout zit. Soms is het omsteken van een kaart in een ander slot al voldoende en soms moet er eerst een nieuwe driver worden geinstalleerd. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Succes.
Link naar reactie
Heb je alleen maar geformatteerd? Of heb je ook nog iets aan de hardware gewijzigd? Bijvoorbeeld geheugen bijgeplaatst? Een kabel losgemaakt en weer vastgezet? Start de computer nog op in veilige mode (bij opstarten van computer op F8 drukken ...)? Zo ja, dan is het zeer waarschijnlijk een driver probleem. Zo nee, ... :cry:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...