Ga naar inhoud

abit it7 moederbord


Aanbevolen berichten

[quote:840ad7cdc2="Twan ubaghs"]Ik heb net een nieuw moederbord gekocht een abit it7 en nou past de grafische kaart, een geforce 4, er niet in. Waarschijnlijk omdat het agp slot niet op de juiste plaats zit. Heeft iemand ook dit probleem (gehad). Twan.[/quote:840ad7cdc2] ik heb zelfde mobo en GF4 MX kaart en past gewoon, wat gaat er niet goed dan? Ligt het niet aan de kast soms??
Link naar reactie
ik kan helaas geen foto plaatsen, misschien wel mailen. ik heb een aopen kast type hq08. het moederbord zit in de kast vastgeschroefd (atx specificatie) wil ik vervolgens de kaart erin zetten dan druk ik de kaart met de digitale uitgangen helemaal tegen de achterkant van de kast aan. en dan blijkt dat het agp slot 2/3 mm teveel naar de achterkant van de kast zit waardoor de contact pinnen van de kaart niet in het agp slot vallen. ik heb ook al een andere geforce 4 kaart geprobeerd en die heeft het zelfde probleem. als ik het moederbord losschroef en ik verschuif het bord 5mm naar voren dan kan ik uiteraard de grafische kaart er wel in zetten, maar dan kan ik het moederbord niet vastschroeven in de kast???? ik snap er niks van. dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. boss63 welke revisie heb jij van de abit it7. en de doos waar het moederbord in zat is dat rood met een voetbal erop of is dat een blauwe doos. ik heb een rode doos maar op het internet in een review (http://www.tbreak.net/reviews/article.php?cat=&id=119&pagenumber=8) zag ik een blauwe doos met zwarte ide kabels erin, ik heb gewoon grijze ide kabels?
Link naar reactie
[quote:779de9907a="Twan ubaghs"]ik kan helaas geen foto plaatsen, misschien wel mailen. ik heb een aopen kast type hq08. het moederbord zit in de kast vastgeschroefd (atx specificatie) wil ik vervolgens de kaart erin zetten dan druk ik de kaart met de digitale uitgangen helemaal tegen de achterkant van de kast aan. en dan blijkt dat het agp slot 2/3 mm teveel naar de achterkant van de kast zit waardoor de contact pinnen van de kaart niet in het agp slot vallen. ik heb ook al een andere geforce 4 kaart geprobeerd en die heeft het zelfde probleem. als ik het moederbord losschroef en ik verschuif het bord 5mm naar voren dan kan ik uiteraard de grafische kaart er wel in zetten, maar dan kan ik het moederbord niet vastschroeven in de kast???? ik heb de rode doos, denk dat het probleem de kast is die niet helemaal op de juiste manier het mobo laat monteren zodat er voldoende ruimte is. ik snap er niks van. dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. boss63 welke revisie heb jij van de abit it7. en de doos waar het moederbord in zat is dat rood met een voetbal erop of is dat een blauwe doos. ik heb een rode doos maar op het internet in een review (http://www.tbreak.net/reviews/article.php?cat=&id=119&pagenumber=8) zag ik een blauwe doos met zwarte ide kabels erin, ik heb gewoon grijze ide kabels?[/quote:779de9907a] ik heb de rode, denk dat het aan de kast ligt. Wat dacht je van een Chieftec kast :)
Link naar reactie
ik geloof dat je gek bent, je gaat toch niet je grafische kaart krom trekken! Dus het probleem zit hem in de kast? Deze kast is pentium 4 en amd compatible, zou ik dan een verkeerd exemplaar hebben gekregen? Mijn vader heeft ook de aopen kast (exact dezelfde) maar daar zit een gigabyte ga-7vrxp (kt333) moederbord met amd processor in. Deze heeft dat probleem niet, want mijn grafische kaart past prima op dat gigabyte moederbord, dus daarom denk ik dat het niet de kast kan zijn.
Link naar reactie
[quote:9764f24fce="Twan ubaghs"]ik geloof dat je gek bent, je gaat toch niet je grafische kaart krom trekken! Dus het probleem zit hem in de kast? Deze kast is pentium 4 en amd compatible, zou ik dan een verkeerd exemplaar hebben gekregen? Mijn vader heeft ook de aopen kast (exact dezelfde) maar daar zit een gigabyte ga-7vrxp (kt333) moederbord met amd processor in. Deze heeft dat probleem niet, want mijn grafische kaart past prima op dat gigabyte moederbord, dus daarom denk ik dat het niet de kast kan zijn.[/quote:9764f24fce] wel raar dat ik geen probleem heb met zelfde mobo. misschien toch even mobo enkele schroefjes iets losmaken en dan kaat erin en mobo weer vast maken kan met net voorstellen dat het werkelijk zoveel zal schelen. En anders langs de pc shop en vragen of ze het erin willen zetten. Is goedkoper dan een kapotte graph card of mobo
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...