Ga naar inhoud

Soltek SL-75DRV5 of de Epox 8k3a???


Aanbevolen berichten

[quote:d459f485fa="turbulence"]ja dat idee had ik ook al, heb er wel eens over gehoord, maar wat is het voordeel daarvan?[/quote:d459f485fa] Maakt meer herrie :lol: Meestal worden ze passief gekoeld en is dat voldoende, echt die hard oc'ers willen alles actief koelen zoals mem en bruggetjes, graph cards
Link naar reactie
[quote:aed6a04339="boss63"][quote:aed6a04339="turbulence"]ja dat idee had ik ook al, heb er wel eens over gehoord, maar wat is het voordeel daarvan?[/quote:aed6a04339] Maakt meer herrie :lol: Meestal worden ze passief gekoeld en is dat voldoende, echt die hard oc'ers willen alles actief koelen zoals mem en bruggetjes, graph cards[/quote:aed6a04339] Forget it! Die hoor je echt niet boven je CPU-fan uit ofzo hoor :) Zijn wel handig, maar hecht er niet te veel waarde aan.
Link naar reactie
[quote:5ed358d105="kajutsa"][quote:5ed358d105="boss63"][quote:5ed358d105="turbulence"]ja dat idee had ik ook al, heb er wel eens over gehoord, maar wat is het voordeel daarvan?[/quote:5ed358d105] Maakt meer herrie :lol: Meestal worden ze passief gekoeld en is dat voldoende, echt die hard oc'ers willen alles actief koelen zoals mem en bruggetjes, graph cards[/quote:5ed358d105] Forget it! Die hoor je echt niet boven je CPU-fan uit ofzo hoor :) Zijn wel handig, maar hecht er niet te veel waarde aan.[/quote:5ed358d105] Maken meer herrie dan mijn 12dB Papst fans 8) :lol:
Link naar reactie
[quote:05441ddcc2="kajutsa"]eigenwijs ;) We hebben ook de voeding-fan/case-fan/videokaart-fans nog :) Over het algemeen zijn de fans op de northbridge niet de herrie-schoppers.[/quote:05441ddcc2] Ok, maar mijn voeding en case ook allemaal Papst, mijn 92mm casefan maakte iets teveel "herrie" en draait nu rustig op 7V zijn rondjes. Allemaal heel stil nu alleen die HD's nog, ben nog aan het denken voor een oplossing
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...