Ga naar inhoud

intel of amd


Aanbevolen berichten

[quote:d85c54e5be="richardb"]wat is voor games de beste processecor intel of amd? ik speel allerlei 3d games[/quote:d85c54e5be] Ik zou voor een P4 gaan als je het geld zou hebben neem gewoon een P4-2,26 en oc'en die lekker met een goede Alpha koeler en een papstfan heel stil en je klokt die P4 zo op 2,9GHz nou daar zie ik de AMD's nog niet komen en door een 2,26 te nemen hou je geld over voor een goede Ti4600 kaart of value for money ti4200 kaart. Maar als geld wel een rol speelt neem dan een amd 1800 is prijstechnisch best goed te doen en dan met een ti4600. Succes met kiezen
Link naar reactie
Toch maar even wat facts: AMD: Voordelen: - goedkoper - sneller op lagere clocksnelheden (Weinig programma's hebben Intel P4 optimalisaties) - Processor kan beter tegen warmte Nadelen: - koeler uitvallen is dode processor. De rest van het coolingsstelsel helpt daar hooguit een paar seconden tegen. - Processor wordt warmer Intel: Voordelen: - minder warmteproductie - Bij het uitvallen van een cooler gaat de clocksnelheid omlaag. - Geen burned CPU :) Nadelen: - duurder - minder snel door weinig optimalisaties
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...